Studentmesterskap

Sladder, sludder, snikksnakk, raseriutbrudd, syting, klaging, tøv, generell pludring og krasse kommentarer.

Moderator: Helle

Innlegg Gjest » 17 Mar 2006, 16:23

Og jeg er Tarjer.....
Gjest

Innlegg Gjest » 17 Mar 2006, 17:39

Anders kommer til paraplybyen via luftveien(e) (haha). Kommer ca kl 17. så dere får vinne første kamp uten meg. Anders-SM #7
Gjest

Innlegg Cecilia » 18 Mar 2006, 12:39

Tarjer: bra at du er med! tar du fly eller ''biler'' du med oss?
Steinar: det kan hende det blir trangt.... overlever du?
C. Sbertoli

Ikke la deg deg lure...!
Cecilia
Proff
Proff

Innlegg Cecilia » 18 Mar 2006, 14:53

Yo people!

Da er det ikke lenge igjen... (alt er relativt...?)!
Jeg vil bare oppdatere dere litt på ''åssen ståa er''!

D1 og D2 stiller med ett fantastisk super lag som består av:
Hedda, Eira, Tarjer, Cindy, Helle, Karin og Helene! Jeg har ikke helt fått med meg om Liv Ingunn skal være med...?
Hedda og Eira ordner med drakter og evt skjørt til dette laget.
Fint om dere også tar med dere en ball sekk. Alle ballene og sekken må være tydelig markert med OSI. Noen som melder seg ansvarlig?

D3 stiller med ett enda bedre lag (kremt!) der vi til og med har leid inn to gjestespillere fra andre lag i OSI. Laget består i dag av:
Solveig, Astri, Merete, Elin, Trinh (alltig i midten!!!), Cecilia, Anne Brit (D4) og Petrine (NB)
Cecilia tar med D3 sine drakter til dette laget. Og vi må også ta med en ballsekk. Noen som melder seg ansvarlig?

H1 stiller med et stjerne lag i internasjonal klasse:
Trond, Steinar, Tord, Anders, Q-Jon, Jonas, Terje og Petter.
Dere må ta ansvar for egne drakter og tights, og evt ta med en ballsekk også. Men dette tror jeg dere sikkert har ordnet selv allerede... Eller?

Jeg har fått med meg at Petter, Tord, Anders, Cindy, Hedda, Eira, Helene, Merete og Tarjer tar fly eller ordner transport på eget initiativ. Petrine sjekker også buss eller tog.

Vi har nå tre biler til disposisjon. Takk til Helle, Karin og Steinar som klarte å skaffe oss det!
Jeg setter opp et forslag til hvordan vi skal gjøre dette, og dette er på ingen måte fastsatt, men det er bare for å gjøre det lettere å tenke... Greit å få organisert det sånn at vi plutselig ikke har glemt noe eller noen!
(Okay, jeg er et ordensmenneske til det sykelige!)

1 bil: Karin
Solveig, Elin, Trinh, Cecilia

2 bil: Helle
Trond, Jonas, Astri, Anne Brit

3 bil: Steinar
Terje, Q-Jon, Petrine (det er evt plass til deg her, men da må du snakke med Steinar om det.... Hehe!)

Høres dette okay ut?
Og det er tross alt en 8 timers lang tur, så det er lov å rotere litt...

Avgang fra Blindern kl. 06:45
Fredag 31 mars 2006

Takk for oppmerksomheten for denne gang!
God helg til dere alle sammen!

:mrgreen:
C. Sbertoli

Ikke la deg deg lure...!
Cecilia
Proff
Proff

Innlegg steinar » 18 Mar 2006, 16:57

Snakket med Trond da vi var i Trondheim og han ville sitte på med meg. Det er ett fett egentlig, men dersom han fortsatt vil det, skal han få lov til det. Tond?
"When you participate in sporting events, it's not whether you win or lose: it's how drunk you get." - Homer
steinar
Proff
Proff

Innlegg trond » 18 Mar 2006, 18:31

Samme for meg, egentlig.
-trond
Only Chuck Norris can devide by zero.
trond
Proff
Proff

Innlegg Helle » 18 Mar 2006, 20:15

De som har gjort avtaler med å sitte på med noen kan vel holde på de.
Alle skal jo uansett møte på blindern, så det vel strengt tatt ikke nødvendig
å bestemme hvem som skal sitte i hvilken bil før da..
-Helle
You say I'm a bitch like it's a bad thing...
Helle
Site Admin
Site Admin

Innlegg Solveig » 19 Mar 2006, 16:18

Hei! Nå begynner alt å falle på plass, så bra at du er med (Danse)Trinh! Blir knall! Bare å ta på konsentrasjonsbrillene på, å gjøre vårt beste! Synes at Anne-Brit burde joine treningene til D3, så kan vi få til litt lagtrening! Talast
Solveig
Rutinert og god
Rutinert og god

Innlegg trond » 19 Mar 2006, 17:14

Helt enig. Siden dere har delt dere inn i to lag hvorav ett er nesten bare D3 bør det blir på D3-treningene at vi kjører inn laget. Jeg håper alle kommer på treningene framover så vi kan få kjørt inn laget og spilt masse. Dere kommer til å møte mye bedre lag enn dere er vant til i SM, så vi må jobbe litt med taktikken, og kanskje legge om litt.

Leser Anne-Brit forumet? Hvis ikke, kan noen av dere invitere henne på D3-treningene framover?

Kanskje få til treningskamper mot "førstelaget" også?
-trond
Only Chuck Norris can devide by zero.
trond
Proff
Proff

Innlegg Gjest » 20 Mar 2006, 09:23

Hei. For de som ikke helt har fått det med seg. Jeg (Liv Ingunn) er med på SM, og vil ta fly tur retur sammen med Hedda, Eira og Tarjer.
Gjest

Innlegg Cecilia » 20 Mar 2006, 11:30

Det med bilene tar vi på blindern kvart på sju den fredagen.. Ikke no' vits i å stresse med det nå, sant det Helle!

Jeg skal snakke med Anne Brit og invitere henne med på D3 trening på tirsdag. Hun var med oss på fredag, og det gikk veldig bra!

Bra Trond hvis du kan legge det litt opp på D3 trening til at vi SM folk får prøvd oss!

Da har vi en til med på SM, Liv Ingunn!
Cindy; hvordan fungerer den derre student-kvoten nå?

C. Sbertoli

Ikke la deg deg lure...!
Cecilia
Proff
Proff

Innlegg Cecilia » 20 Mar 2006, 11:32

Skal vi få til en kamp mellom D1/D2 laget og D3/D4 laget en eller annen gang til neste uke? Kanskje tirsdagen?
Jeg tenkte først fredag denne uken, men da er det jo Bayercup...
Men tirsdag 28 mars eller onsdag 29 mars kanskje?

What are you guys up for?
C. Sbertoli

Ikke la deg deg lure...!
Cecilia
Proff
Proff

Innlegg Solveig » 20 Mar 2006, 11:44

Ja, en treningskamp hadde vært bra! 28 el 29 passer veldig bra for meg ihvertfall!
Solveig
Rutinert og god
Rutinert og god

Innlegg Gjest » 20 Mar 2006, 14:11

D1 har sagt fra seg sine treninger på torsdager 19-20.30. Dersom ingen har fått denne treningen kan vi kanskje bruke den som SM-trening?

Tarjer
Gjest

Innlegg Cindy » 20 Mar 2006, 20:07

Studentkvota bør gå bra siden vi nå er 8 spillere og dermed har lov til å ha 2 ikke-studnter. (Liv Ingunn og Tarjer?)
Cindy
Proff
Proff

ForrigeNeste

Gå til Sigarettes & Alcohol

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest