Studentmesterskap

Sladder, sludder, snikksnakk, raseriutbrudd, syting, klaging, tøv, generell pludring og krasse kommentarer.

Moderator: Helle

Innlegg Petrine » 21 Mar 2006, 10:16

steinar skrev:Snakket med Trond da vi var i Trondheim og han ville sitte på med meg. Det er ett fett egentlig, men dersom han fortsatt vil det, skal han få lov til det. Tond?

Den kom kjapt.
Prøver du å fylle opp bilen så du ikke får plass til meg?
Petrine

Innlegg Cecilia » 21 Mar 2006, 12:15

Slapp av! Det er plass til alle i bilene!

Kanskje torsdager er en god ide da til en treningskamp?
C. Sbertoli

Ikke la deg deg lure...!
Cecilia
Proff
Proff

Innlegg steinarr » 21 Mar 2006, 18:47

jeg driter i hvem som sitter i bilen min så lenge de ikke vil høre på britney spears, christina agiulera, spice girls, idol-artister eller annen møkkamusikk høyt. Hva de hører på inni sine egne ører driter jeg i....
steinarr

Innlegg Jonas » 21 Mar 2006, 20:04

Jeg vil høre på Britney Spears. Så jeg sitter ikke på med Steinar. Jeg skal faktisk sette opp en kvantefysisk ligning for å finne ut hvem jeg helst vil sitte på med. Og den ligningen kan umulig ta feil. Hvis ikke dette funker skal jeg gå til en spåkone for å komme til bunns i saken. Skjærer dette seg, så ringer jeg bare Cecilia.
Jonas

Kødder du med Zebraen, så kødder jeg med deg!
Jonas
Proff
Proff

Innlegg Helle » 21 Mar 2006, 20:28

Hvis du skal høre på Britney tror jeg kanskje du må gå til Bergen...
-Helle
You say I'm a bitch like it's a bad thing...
Helle
Site Admin
Site Admin

Innlegg Cindy » 21 Mar 2006, 23:46

Jeg kan ikke trene på torsdager for jeg jobber da. Ellers kan jeg neste tirsdag.

Går ut i fra at alle er fornøyd med lagdelingen slik cecilia satt den opp i sitt forslag siden ingen har sagt noe om dette. Går da ut i fra denne når jeg melder oss på.

Gutter: Dere er TRond, Jonas, Steinar, Tord, Anders, Q-Jon, Terje og Petter ikke sant?
Cindy
Proff
Proff

Innlegg Jonas » 22 Mar 2006, 00:09

Det stemmer. Laget med fulle navn er sendt til Bergen.
Jonas

Kødder du med Zebraen, så kødder jeg med deg!
Jonas
Proff
Proff

Innlegg Cecilia » 22 Mar 2006, 12:27

Jeg tror kanskje det fungerer bedre om vi tar en treningskamp på tirsdag istede for torsdag. Det passer nok best for alle... :shock:

Det vi kan gjøre er å låne en D3 eller D2 trening, og spille kamp... Så kan de andre spillerene fra D2 og D3 som ikke skal være med på SM, trene sammen den andre ''tiden''. Skjønner?
F.eks. hvis vi sier at SM laget møter opp på D2 sin tirsdagstrening, så kan D2 spillerene som ikke skal til SM komme tidligere og heller trene med D3...? Eller? Kan ikke det gå? Cindy?

Ellers så hører jeg at det er mye krangling om musikk i bilene etc. All musikk skal sensureres av meg.... Så slapp av! :roll:

Håper alle er fornøyde med lag inndelingen. Har ikke hørt noen klager enda. Men det er fullt lov å klage! Tror ikke damenes 2 lag har så stor sjanse til å gjøre noe brukbart på SM... men vi er der da for det sosiale... kremt! :lol:

Ellers så er det jo Bayercup på fredag... og det er da noe å se fram til....!!!

:mrgreen:
C. Sbertoli

Ikke la deg deg lure...!
Cecilia
Proff
Proff

Innlegg Cecilia » 22 Mar 2006, 13:32

Jonas skrev:Skjærer dette seg, så ringer jeg bare Cecilia.

Hmmm? :mrgreen:
C. Sbertoli

Ikke la deg deg lure...!
Cecilia
Proff
Proff

Innlegg Cecilia » 22 Mar 2006, 13:34

Cindy skrev:Går ut i fra at alle er fornøyd med lagdelingen slik cecilia satt den opp i sitt forslag siden ingen har sagt noe om dette. Går da ut i fra denne når jeg melder oss på.

Meld oss på! De som ikke er fornøyde for ha det så godt! Det er ihvertfall ingen som har sagt fra enda.....

C. Sbertoli

Ikke la deg deg lure...!
Cecilia
Proff
Proff

Innlegg Cecilia » 22 Mar 2006, 14:55

Sendte ut denne mailen til D1, D2, D3, Anne Brit og Petrine... Hvis det er noen som ikke har fått den - la jeg den ut her for sikkerhetsskyld...

Hei alle sammen!

Neste helg er det Studentmesterskap, det nærmer seg sakte men sikkert!
Vi har prøvd å få til en treningskamp mellom de to dame lagene som stiller opp fra OSI.
Dette gjelder: Hedda, Eira, Tarjer, Cindy, Helle, Karin og Helene, Liv Ingunn, Solveig, Astri, Merete, Elin, Trinh, Cecilia, Anne Brit og Petrine.
Et forslag var at vi kunne få til en kamp på en torsdag, siden D1 ikke lenger bruker trenngstiden sin da... Men det passer veldig dårlig for de fleste denne uka, og neste uke er det liksom dagen før selve avreise, og for oss som skal reise fra Blindern med bil kvart på sju på morgenen - er ikke trening seint kvelden før fristende...
Derfor har jeg et forslag til litt miksing og triksing!
Det vi kan gjøre er å låne D2 sin trening på tirsdag til å spille kamp... Så kan de andre spillerene fra D2 som ikke skal være med på SM trene fra 18:45 på en D3 trening sammen med de fra D3 som ikke skal være med på SM. Skjønner?
D1 spillere, Anne Brit og Petrine må da komme på D2 sin trening som begynner 20:15. Forstår vi?

Dette er bare et forslag. Bare å komme med respons/kritikk enten på mail eller på forumet!
Håper ikke at dere andre som ikke skal være med på SM føler dere nedproritert...

Hadde bare vært litt gøy og fått til en treningskamp....!!!

C. Sbertoli

Ikke la deg deg lure...!
Cecilia
Proff
Proff

Innlegg Hedda » 22 Mar 2006, 15:02

Slik som det ser ut nå tror jeg ikke Wilson rekker å levere skjørtene :cry: . Jeg skal prøve å få en tur ut i dag.

De som spiller på mitt lag blir:
Hedda
Tarjer
Eira
Helle
Cindy
Helene
Karin
Liv Ingunn

Jeg og Eira fisker drakter, men alle må ta med seg sorte sykkelbukser.
Prinsesse Hedda
Hedda
Rutinert
Rutinert

Treningskamp

Innlegg Liv Ingunn » 22 Mar 2006, 15:08

Jeg spiller gjerne treningskamp på tirsdag (evt. så kan jeg også spille kamp på torsdag).
Liv Ingunn
Liv Ingunn

Innlegg Helle » 22 Mar 2006, 16:19

Jeg kan også spille treningskamp på tirsdag
-Helle
You say I'm a bitch like it's a bad thing...
Helle
Site Admin
Site Admin

Innlegg Cindy » 22 Mar 2006, 16:39

Spiller gjerne treningskamp på tirsdag jeg også.
Cindy
Proff
Proff

ForrigeNeste

Gå til Sigarettes & Alcohol

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest