Studentmesterskap

Sladder, sludder, snikksnakk, raseriutbrudd, syting, klaging, tøv, generell pludring og krasse kommentarer.

Moderator: Helle

Tarjer er kanskje med

Innlegg heddasf » 15 Mar 2006, 12:31

Og hvis Hanne også er med bør vi melde på to lag.

Tarjer kan si sikkert i neste uke, pga et utdrikkingslag.
heddasf
Ung og lovende
Ung og lovende

Innlegg Gjest » 15 Mar 2006, 13:01

Har nå fått svar fra arrangørene at reglementet sier:

§ 2 Startberettigelse

Startberettiget i SM er medlemmer av lag opptatt i NSI, som kan fremvise gyldig studiekort. En deltaker kan bare være startberettiget for et lag i en idrett i hvert mesterskap.

-skjønner fra dette at man bare kan spille på et lag.

Hvordan skal vi dele disse to lagene. Jeg er gira på å prøve å gjøre det bra så hvis BSI stiller med elitelaget sitt burde vi kanskje prøve å toppe ett lag?? Hva synes folk? Litt kjapp tilbakemelding nå hadde vært fint da påmeldingsfristen går ut i morgen..

Er Ingrid og Liv Ingunn med?
Gjest

Innlegg Cindy » 15 Mar 2006, 13:01

Den var fra meg altså...
Cindy
Proff
Proff

Innlegg Cindy » 15 Mar 2006, 13:28

Har nå meldt på et herrelag med 8 spillere og Jonas som kontaktperson. Har gitt dem beskjed om at vi kommer med minst et damelag, kanskje to og har betalt inn penger for et dame og et herrelag.

Ingrid er ikke med.
Cindy
Proff
Proff

Innlegg Solveig » 15 Mar 2006, 14:18

Det ang om Hanne skal være med el ikke må nesten hun svare på, så ikke regn med henne før hun sier fra! Det er samme for meg hvordan vi deler inn lagene...
Solveig
Rutinert og god
Rutinert og god

Innlegg heddasf » 15 Mar 2006, 14:59

NÃ¥ gir Livern beskjed senere i dag og Ingrid er ikke med.

Hvis vi er tolv, synes jeg vi skal stille med to lag.
Prinsesse Hedda
heddasf
Ung og lovende
Ung og lovende

Innlegg heddasf » 15 Mar 2006, 15:17

Glemte å skrive at Marte ikke er med.
Hvis Hanne og Tarjer blir med er vi 14...?
Prinsesse Hedda
heddasf
Ung og lovende
Ung og lovende

Innlegg Solveig » 15 Mar 2006, 16:05

men hva med en trening med de som skal være med?
Solveig
Rutinert og god
Rutinert og god

Innlegg steinar » 15 Mar 2006, 21:13

Jonas skrev:Og til denne problematikken med kjøretid: Det tar IKKE mer enn 8 timer. Med mindre vi kræsjer i en elg eller det snør som svarte granskaugen over fjellet. Hvis disse ulykkene skjer går det til helvete uansett hvor god tid vi har.

Det viser hvor lite du har kjørt i dette landet i normal hastighet Jonas...kanskje de som flyr rekker det møtet kl 1500 om det var da det var. Norway Bussgreia har beregnet 10 timer på den reisen, og ja jeg vet at bussmannen må ha pålagt pause. Jeg tror det tar oss litt mer enn 8 timer med litt stopp osv...

Jeg vet ikke når vi skal spille, men jeg vil veldig gjerne ha noen minutter på beina før jeg må rett på nettoppvarming. Vi skal faktisk vinne driten.
"When you participate in sporting events, it's not whether you win or lose: it's how drunk you get." - Homer
steinar
Proff
Proff

Innlegg Cindy » 15 Mar 2006, 23:43

For jentene:

Har nå spurt en hel del av dere hva dere tenker om hvordan man bør dele i to lag hvis det er dette som blir aktuelt. De fleste er innerforstått med at det mest naturlige vil bli å toppe et lag for å gjøre det best mulig.

Disse er nå med:

Hedda -kan spille det meste
Eira -legger/dia?
Helle -midt
Helene -kant/dia
Karin -libero/dia
Cindy -kant/midt
Elin -kant
Merethe -dia
Cecilia -libero/kant?
Astri -libero/kant
Solveig -midt
Anne Brit -midt

Problemet, etter hva jeg kan se, med å dele opp denne gruppen mennesker i to lag vil mest sannsynlig bli at det vil mangle en legger på andrelaget da jeg antar at både Hedda og Eira havner på førstelaget med stor sannsynlighet. Hvis Hanne blir med løses dette problemet. Har også prøvd å finne ut om Kirsten (D4 legger) kunne tenke seg å være med for hun har nevnt før at hun har lyst. Håper i det lengste at en av disse sier ja. I tillegg er Tarjer og Ingvild litt i tvil om de blir med eller ikke, men dette har lite å si for leggerproblemet.

Det mest naturlige blir vel å ha en form for uttak for de som det er tvil om hvilket lag tilhører..

Hva mener folk om å dele i to hvis det fortsatt i morgen mangler en legger? Er Eira å Hedda interessert i å legge for hvert sitt lag evt?

(Dette ble langt, men det er litt viktig...)
Cindy
Proff
Proff

Innlegg anne brit » 16 Mar 2006, 10:24

Det er jo litt kjedelig aa ikke ha en fast legger paa det andre laget, samtidig som det er litt kjedelig aa ha 12 stykker paa et lag.

Men egentlig saa har jeg litt objektiv mening om dette her. Hvis det er flere folk som har lyst til aa melde seg paa...saa maa vi nesten spleise laget ut av prinsipp. blir bare litt for mange med 14, 15 stykker paa et lag. Spesielt hvis vi har tenkt aa toppe laget en del av tida, hvis ikke mesteparten av tida.
:wink:
anne brit

Innlegg Solveig » 16 Mar 2006, 11:21

vi må melde lag/lagene i dag, sant? er jo bra å dele laget, MEN hvis vi er akkurat 12 stk kan det bli litt risky. hvis en skader seg, må hele laget trekke seg da!?! Og hvis begge oppleggerne vil spille på 1. laget, funker det vel ikke anyways? Synes vi burde vært 14 spillere for å dele opp, men skal ikke stoppe noe som helst, bare det jeg mener!
Solveig
Rutinert og god
Rutinert og god

Innlegg Cecilia » 16 Mar 2006, 11:22

Her har det skjedd mye siden sist, gitt!!

Jeg tror nok det beste er at vi melder på to lag, men det forutsetter selvfølglug at vi blir to til... Noe som jeg håper ordner seg!
Hvis det er tilfelle, og vi har to lag, syntes jeg alle vi som skal på SM (jentene) burde møtes til et par treninger, og ha et ''mini uttak''... Vi topper et lag. Men det burde være mulighet for alle til å prøve seg. Kan vi ikke ta dette på fredags treningen? Nå til fredag kanskje?
C. Sbertoli

Ikke la deg deg lure...!
Cecilia
Proff
Proff

Innlegg Solveig » 16 Mar 2006, 11:40

Ja, trening hadde jo vært bra! Går vel ikke å få låne hallen til en trening på søndag? Ellers kan ikke jeg før 28-29-30 april.. skal til bodø! men er jo 4 midter, så er ganske sikker på hvilket lag jeg kommer på! er fornøyd så lenge jeg får spilt litt jeg da!
Solveig
Rutinert og god
Rutinert og god

Innlegg Karin » 16 Mar 2006, 11:49

Fredag er fint til uttak. Skal vi satse på å gjøre det fra kl 19, da? En del av oss skal trene fra kl 17, men kan sikkert bli igjen en stund for uttakets del. Så bør vi vel ha en fellestrening til i neste uke eller uka etter.
Karin
Banens beste
Banens beste

ForrigeNeste

Gå til Sigarettes & Alcohol

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest