Quiz - en hyggelig tråd

Sladder, sludder, snikksnakk, raseriutbrudd, syting, klaging, tøv, generell pludring og krasse kommentarer.

Moderator: Helle

Innlegg steinar » 26 Okt 2005, 09:18

Hvor ble Postgirobyggetsangen "Fatter ikke hva jeg gjør galt" skrevet og hva er spesielt med riffet på kassegitaren i denne sangen?
"When you participate in sporting events, it's not whether you win or lose: it's how drunk you get." - Homer
steinar
Proff
Proff

Innlegg thomas » 26 Okt 2005, 11:22

Jonas skrev:Nå må du ikke være så hårsår Thomas...hehe. Steinar er en veldig utagerende person. Du må ikke bli lei deg.

Steinar! Hva enn du driver med som sikkert er mer fornuftig enn dette. Slutt med det umiddelbart og send av gårde et spørsmål!

Thomas: Hva med en litt mer fleibede abekatt i bildet?

Hehe, den abekatten har fulgt meg i tykt og tynt, en real livsledsager kan man ikke ditche med det første... og innerst inne er den også litt fleibede.
men hei, jeg kan ta feil... har gjort det en gang før
thomas
Banens beste
Banens beste

Spørsmålet til Steiner

Innlegg Q-Jon » 28 Okt 2005, 11:57

NÃ¥ har liksom hele Quizen stoppet opp litt, og det er jo fryktelig kjedelig.

Kanskje du kan komme med noen hint Steinar, dette ble litt vanskelig.

Q-Jon
Q-Jon
Rutinert og god
Rutinert og god

Innlegg steinar » 28 Okt 2005, 12:49

Det driter jeg i. Jeg stiller bare et nytt spørsmål. Hvem har sagt:

"Son, when you participate in sporting events, it's not whether you win or lose: it's how drunk you get."?

Det burde ikke være for vanskelig. De som lurer på hva svaret på det andre spørsmålet er kan oppsøke meg en gang i desember 2009.
"When you participate in sporting events, it's not whether you win or lose: it's how drunk you get." - Homer
steinar
Proff
Proff

Innlegg rasmus » 28 Okt 2005, 13:07

Kan det være Steinar som har sagt det selv? Det er på en måte et litt eksistensielt viktig spørsmål litt på linje med "Bruker James Bond kondom?" eller "Var He-Man egentlig dopet?". Ja, jeg tipper Steinar. På den annen side; det er jo engelsk... Nei, dette var vanskelig!
rasmus
Proff
Proff

Innlegg steinar » 28 Okt 2005, 14:09

Først og fremst velkommen til quizen Rasmus. Nei, det var nok ikke jeg som sa det først, men jeg har sagt det jeg også.
steinar
Proff
Proff

Innlegg Gjest » 28 Okt 2005, 14:48

Det er bare en mann som kan si noe så genialt, og det er Homer J. Simpson, fra Springfield et eller annet sted i USA.

Terje
Gjest

Innlegg steinar » 28 Okt 2005, 15:17

Mine barn. Onkel Terje har rett. Det er vår alles gode venn Homer J. Simpson som har sagt dette. Den samme mannen har også sagt: "Facts are meaningless. You could use facts to prove anything that's even remotely true!"

Hva med å registrere seg Terje?

Terje har neste spørsmål...
steinar
Proff
Proff

Innlegg Onkel Terje » 28 Okt 2005, 17:06

Skal registrere meg, men gidder ikke ennå! Er man treig så er man treig.

Neste spørsmål såre enkelt:
World Series 2005 i baseball er nettopp ferdigspilt i USA. Hvem ble kåret til MVP?

Onkel Terje
Onkel Terje

Innlegg Q-Jon » 28 Okt 2005, 17:41

Hmmm, det var jo mange som presterte bra, men jeg tipper Jermaine Dye.

Q-Jon
Q-Jon
Rutinert og god
Rutinert og god

Innlegg Onkel Terje » 28 Okt 2005, 17:54

Jeg er mektig imponert Q.

Da veit du vel også hvilket lag han spilte på, når de sist vant World Series, hvem de spilt mot og hva resultatet ble sammenlagt og i de enkelte kampene?

Batter's up! Det vil si: Q, neste spm!
Onkel Terje

Innlegg Q-Jon » 30 Okt 2005, 00:16

Mange takk for skryt Terje, og gratulerer med seriemesterskap! Du skal få svarene på neste trening.

Jeg har hengt meg litt opp i spørsmål om Simpsons. De er kanskje ikke så vanskelige, men fordelen er at man kanskje kan få seg en liten latter i samme slengen.

Her er hvertfall neste spørsmål:

Hva er mellomnavnet til Homer J Simpson? Altså, hva står bokstaven "J" for?

God natt!

Q-Jon
Q-Jon
Rutinert og god
Rutinert og god

Innlegg steinar » 30 Okt 2005, 11:52

Jay
steinar
Proff
Proff

Innlegg Q-Jon » 30 Okt 2005, 12:07

For enkelhets skyld står bokstaven "J" for Jay, slik at hele navnet blir Homer Jay Simpson.
Du hadde rett igjen Steinar. Din tur!
Q-Jon
Rutinert og god
Rutinert og god

Innlegg steinar » 30 Okt 2005, 13:55

I Futurama, hvilken bokstav skal stå der jeg har satt inn X i navnet. Philip "X" Fry?
steinar
Proff
Proff

ForrigeNeste

Gå til Sigarettes & Alcohol

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest