Kampreferat Kolbotn - OSI

Sladder, sludder, snikksnakk, raseriutbrudd, syting, klaging, tøv, generell pludring og krasse kommentarer.

Moderator: Helle

Kampreferat Kolbotn - OSI

Innlegg Jonas » 05 Okt 2004, 12:53

Kolbotn - OSI 0 - 3 (20-25, 21-25, 18-25) Tid:53minutter

Lørdagens kamp ble aldri spennende i Sofiemyrhallen. OSI sitt velsmurte maskineri med Weld og Nes i spissen kjørte over Kolbotn fra start til slutt. Ikke engang i andre sett da Kolbotn var opp med 6 poeng ble det en jevn avslutning. Det mest spennende øyeblikket denne lørdagen var da det ble lagt startkabler mellom bilen til Øyvind og Sveinung. Sveinung sin bil var ikke helt i form, og Nils uttrykte det ganske riktig: "D e itte bære strømmen d e no gæærnt med".

Tilbake til kampen. Kolbotn var aldri noen trussel i midten og ga OSI en lett oppgave i blokkspillet. Samtidig storspilte både Nils og Jon på henholdsvis diagonal og kant. Paulo sine serveess bidro med sitt og en bånnsolid Ronald på libero gjorde dagen vanskelig for Kolbotn.

Kampens overlegne høydepunkt var da Nils slo inn en tremeter som ble lagt under nett og en halvmeter fra nett. Et slag som holdt høy internasjonal klasse og som neppe har blitt sett for ofte i dette landet.

Laget: Gunnar, Trond, Steinar, Jonas, Øyvind, Nils, Ronald, Jon, Paulo +Tom(coach).

Banens beste: Nils Ivar Nes

Tilskuere: Sveinung, Ronald sin sønn, to linjemenn og tre ballgutter.
Jonas

Kødder du med Zebraen, så kødder jeg med deg!
Jonas
Proff
Proff

fair sak...

Innlegg steinar » 05 Okt 2004, 13:08

det var riktignok noen fler som så kampen. jeg vil tro det var en rundt ti stk totalt
"When you participate in sporting events, it's not whether you win or lose: it's how drunk you get." - Homer
steinar
Proff
Proff

Grattis til gutan

Innlegg Anders » 05 Okt 2004, 13:20

Må bare rope høyt hurra for innsatsen deres i helga!
Flinke gutter :D
Kommer det referat fra festen etter kampen også?
-Anders
Anders

Innlegg Gjest » 05 Okt 2004, 15:31

det referatet er ikke jeg i stand til å gi i hvert fall.....vet bare at det skjedde noe rart med tannbørsten min..... :shock:
Gjest

Innlegg Gjest » 12 Mai 2005, 07:37

Gjest I totally agree with your words.
Gjest

Gå til Sigarettes & Alcohol

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest