Volleyball og homofili

Sladder, sludder, snikksnakk, raseriutbrudd, syting, klaging, tøv, generell pludring og krasse kommentarer.

Moderator: Helle

Volleyball og homofili

Innlegg steinar » 10 Nov 2005, 12:59

Siden jeg har bedre å gjøre så surfet jeg litt rundt på nettet og kom over denne debatten. "Er volleyball veldig feminint?"¨ http://www.diskusjon.no/lofiversion/ind ... 35491.html

Noen av mine favoritter:

"Det eneste tvilsomme med volleyball er når proffene klår på hverandre. Dasker på rompa og lignende. Det er visstnok noen tegn som skal skjules fra motstanderne, men men.."

Og ikke minst noen av de beste til <ingve>:

"Ja, synes volleyball er noe tvilsomt.
Ikke bare selve sporten, som har feminine bevegelser, men kanskje mest miljøet rundt sporten som ikke er spesielt heterofilt."

"Ser sjelden eller aldri på volleyball.

Har fått bekreftet fra kjente i volleyballmiljøet at rompedasking er et vanlig fenomen, faktisk.

Aldri hele laget som står å klemmer, kanskje to-tre stykker. Finnes mange homofile fotballspillere, men selve sporten og de fleste fotballmiljø, er rette som linjaler."

Her er en som ikke helt har skjønt poenget, men han er klar over det selv:

"dette er ganske off topic, men har noe med volleyball å gjøre.
kunne gjerne vært trener for et kvinnelig volleyball-lag, dusje sammen etter kampene"

Og for å avrunde det hele:

" NÃ¥r sant skal sies er all kollektiv idrett en lekgrind for homofile. "
"When you participate in sporting events, it's not whether you win or lose: it's how drunk you get." - Homer
steinar
Proff
Proff

Innlegg Gjest » 14 Nov 2005, 21:29

Jeg er KUN med på volleball på grunn av chiks'a, heite eller ikke heite. Og jeg er gutt. De er det i alle fall én heterofil volleyballspiller på lista.
Gjest

Innlegg Jonas » 14 Nov 2005, 22:25

Ok, guest. Det er forskjell på å være heteroseksuell og å kaste bort tiden sin på noe man ikke synes er gøy kun fordi det er damer i samme hall. Du kan til og med like damer OG synes at volleyball er kult. Er ikke det fantastisk?

Forøvrig regner jeg med at alle som synes at volleyball er femi stiller ansiktet sitt til disposisjon som skyteskive på hemningsløs nettoppvarming.
Jonas

Kødder du med Zebraen, så kødder jeg med deg!
Jonas
Proff
Proff

Innlegg steinar » 15 Nov 2005, 11:25

jeg synes Guest er litt sleip. Han tør ikke si hvem han er fordi da VET han at alle jentene i OSI kommer til å holde seg unna han.
"When you participate in sporting events, it's not whether you win or lose: it's how drunk you get." - Homer
steinar
Proff
Proff

Innlegg Helle » 15 Nov 2005, 12:40

Dessuten har han postet fra en maskin på HF,
så han kan umulig være så hetro som han påstår...

ikke meninga å generalisere her men..
-Helle
You say I'm a bitch like it's a bad thing...
Helle
Site Admin
Site Admin

Innlegg steinar » 15 Nov 2005, 12:47

det er det verste....

1) jeg liker ikke helt hvor mye det er mulig å finne ut. det er overvåkning.

2) hf er rett og slett ikke synonymt med homofili.
steinar
Proff
Proff

Innlegg Helle » 15 Nov 2005, 13:58

steinar skrev:1) jeg liker ikke helt hvor mye det er mulig å finne ut. det er overvåkning.

Ett tilfeldig oppslag av en IPadresse er ikke overvåkning..
Overvåkning er en konstant og systematisk innsamling av opplysninger
(Schartum og Bye, 2005)... :roll:
-Helle
You say I'm a bitch like it's a bad thing...
Helle
Site Admin
Site Admin

Innlegg steinar » 15 Nov 2005, 14:09

det hjelper ikke. dette blir som øst-tyskland og jeg tar avstand fra det. det er ikke bare på forumet at folk har oversikt i osi. veldig mange får med seg veldig mye. det er ikke bra sier jeg.....
steinar
Proff
Proff

Innlegg steinar » 15 Nov 2005, 14:14

men siden det er fra en hf-adresse så har jeg en teori om hvem det kan være og jeg kommer til å ta det opp med personen....
steinar
Proff
Proff

Innlegg Pappa » 16 Nov 2005, 16:58

Dusjinga etter volleyballtreninger på fredager burde bli med i forbundet for risikosport, hvis det er noe som heter det. Jeg vil påstå at det er tøffere å plukke opp såpa fra gulvet enn det er å kaste seg utfor en fjellvegg med fallskjerm på ryggen. Med fallskjermen har du i allefall noe som dekker baken. I dusjen er det ikke mye som dekker baken... Og husk at det som regel er litt pils inne i bildet...
Terje
Pappa
Meget lovende
Meget lovende

Innlegg steinar » 16 Nov 2005, 17:06

så det du prøver å si er at å dusje med en gjeng volleyballspillere i alkoholrus som regel fører til gruppevoldtekt? Det styrker jo ikke vår sak om at volleyball ikke er homofilt. Den eneste risikoen jeg ser med såpe på gulve er at det blir glatt og noen kan skli.
steinar
Proff
Proff

Innlegg Pappa » 16 Nov 2005, 17:16

Dett er dine ord Steinar. Jeg foreslo bare et nytt stunt til gutta i Jackass på lavt nivå...
Terje
Pappa
Meget lovende
Meget lovende

Gå til Sigarettes & Alcohol

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest