Referat fra styremøte onsdag 3.oktober 2006

SSIA

Referat fra styremøte onsdag 3.oktober 2006

Innlegg trond » 04 Okt 2006, 11:41

Referat fra styremøte onsdag 3.oktober 2006

Tilstede: Karin, Terje, Trond, Cindy, Hedda, Ellem Mari, Tonje, Mirjam,
Erik, Elin, Anne Brit, Cecilia

Referent: Trond

Sak 1: Elitestyre
Det er vedtatt å opprette et elitestyre. Medlemmer i elitestyret blir
Terje Svenkerud (H2), Aasmund Fostervold (H1), Marte Vestre (D1) og
Marte Horsberg (D1).

Sak 2: Valgkomite
Vi trenger en valgkomite ifm. årsmøte senere i høst. Styreseter som
blir ledige f.o.m. 1.januar 2006 er leder, økonomiansvarlig og
dugnadsansvarlig. Valgkomiteen skal bestå av Cecilia (leder) og to
andre som avgjøres etterhvert.

Sak 3: Planlegging av Årsmøte
Alle gruppene i OSI skal ha årsmøte før 15.desember. OSI Volleyball
vil tilstrebe å finne en fredag i månedsskiftet november/desember som
passer bra ifm. kampavvikling og eksamen i Blindernhallen. Sterke
kandidater foreløpig er 24.november og 1.desember.

Sak 4: Sosialt
Bayercup: Det ble vedtatt at vi skal ha minst en bayercup i
løpet av høstsemesteret. Tidspunkt er foreløpig ikke avgjort, men
sterke kandidater er 13. og 27.oktober.

Hyttetur: Festgeneral sørger for å reservere KSI-hytta et
tidspunkt på våren som passer bra ifm. kampavvikling.

Julebord: Forslag: 18.november eller 25.november.

Disse datoene bør avgjøres i løpet av denne uken.

Sak 5: Mail fra Volleynor
Styret har vært plaget av spam fra Volleynor. Trond slutter å slippe
gjennom spammen og gir beskjed til Volleynor neste gang det skjer.

Sak 6: Klarlegging av ansvarsfordeling innad i styret
Det har vært noe rot og mange kokker ifm. manglende utstyr i
Blindernhallen. Som et resultat av dette vil styremedlemmene (spesielt
undertegnende) i fremtiden være mer forsiktig med å påta seg oppgaver
som egentlig et tillagt andre styremedlemmer. Web-siden med oversikt
over styremedlemmer er også oppdatert med informasjon om hva de ulike
vervene innebærer: http://www.osi.uio.no/volleyball/styret.php

Sak 7: Lagprioritering ifm. manglende utstyr Blindern
Det har vært noe misnøye med at H1 og D1 ikke ville være med og dele
på nett den tiden det kun var tre nett tilgjengelig for de fire salene
i Blindernhallen. Styret noterer seg dette, men dette er ikke lenger
et problem ettersom utstyret nå er på plass.

Sak 8: Midlertidig trening på onsdager
Volleyballgruppa har fått låne en treningstid onsdager 19.00-20.15 i
Domus, som OSI Basket egentlig har fått tildelt men ikke klarer å
bruke pga. sviktende medlemstall. Det ble vedtatt at D3 får disponere
denne treningstiden inntil Basket vil ha den tilbake.

Sak 9: Økonomi
Ellen Mari informerte om at vi har et underskudd på 16.000 fra i fjor
som må dekkes inn i år. Så langt har vi 7.000 i pluss, samt endel
utestående for diverse dugnader. Men det er også endel utgifter som
kommer, bl.a. påmeldingsavgifter til turneringer o.l. Foreløpig ser
det ut til at vi skal klare å gå i null i 2006, dvs. ta inn
underskuddet fra 2005.

Sak 10: Medlemmer
Karin ber OSI sentralt om liste over medlemmer som har betalt. I år
vil vi være strengere enn tidligere med dette, ettersom det er blitt
enklere å betale (via internett). Terje vil fungere som torpedo og i
ytterste konsekvens utestenge spillere som ikke har betalt. Ingen skal
i utgangspunktet få trene eller spille kamper for OSI uten at
kontingenten er betalt.

Sak 11: Dugnader
Pga. litt usikkerhet rundt den økonomiske situasjonen trenger vi en
eller to dugnader til i høst. Dugnadsansvarlig følger opp.

Sak 12: Eventuelt
Det ble diskutert endel løst og fast ang. antall baller, om vi skal ha
et fast antall baller i Domus o.l. Materialforvalter følger opp og
undersøker om vi kan anskaffe et nytt ballbur til oppbevaring av
baller i Domus.

Det var også enighet om at dugnadsansvarlig bør ta kontakt med NVBF ang.
NM-finalen i Domus.
-trond
Only Chuck Norris can devide by zero.
trond
Proff
Proff
 
Innlegg: 140
Registrert: 03 Aug 2004, 15:57
Bosted: VÃ¥lerenga

Gå til Referater fra styremøter

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron