Styremøte 27.02.07

SSIA

Styremøte 27.02.07

Innlegg Cecilia » 28 Feb 2007, 14:17

Tilstede: Hedda, Trond, Elin, Karin, Eira, Kjersti, Cindy, Vilde, Jon & Cecilia

1.) Vurdering av dugnader vi har i klubben (tid, betaling, rutiner);
Startpakke dugnaden: har fungert bra, fast dugnad er bra, men det har vært problematisk med alle endringene og beskjedene man må omstille seg underveis. Elin og Vilde skriver en skriftelig avtale vi kan gi til arrangør av dugnaden.
Ekebergcupen og cupfinalen er også gode dugnader vi vil fortsette med. Evt. lage avtaler med disse arrangørene også.

2.) D2s opprykk til 1. div:
a) Økonomi: hvordan skal vi økonomisk løse opprykket, enten ved å øke dugnadstider i 1. div, skaffe sponsorer eller har vi ikke råd til det. Det var enighet om at øking av dugnadstimer (fra 10 timer til 12 timer f.eks) i 1 div var et godt alternativ.
b) Retningslinjer for bruk av spillere: Det ble bestemt at trener skal spørre trener først, og at treneren til spilleren det gjelder skal sørge for å ha en åpen dialog med spilleren. Jon sørger for å informere trenerene om de nye retningslinjene.
c) ang. opprykksregelen: avventer mail fra hovedstyret

3.) Elitelisensen
a) svar fra hovedstyret; dobbeltsjekke om dette er riktig
b) økonomi rundt elitelaget: ikke store forskjeller fra forrige sesong, og styret godkjenner at D1 fortsetter i elite. Hedda og Eira lager nytt budsjett til neste styremøte

4.) H4 (treningstider, veteranlaget) ;
- Vi håper på å få en ekstra treningstid til neste sesong, slik at vi kan starte H4. Veteranlaget går bort, og vi må gi beskjed til dem om dette. I tillegg håper vi å kunne beholde nybegynnerlaget, hvis D2 rykker opp i 1.div. Da vil alle 2.div lag få to treninger i uka, og H2 sin 3 treningstid vil bli gitt til enten H4 eller nybegynnerlaget.

5.) Ansvar på lag/styret:
a) Festansvarlig i styret: vi må velge en fast en til neste år, men Vilde meldte seg frivillig til å ta ansvar for neste Bayercup som blir 13 april.
b) Det er også et ønske om klarere informasjon til alle ansvarspostene på laget. Dugnadsansvarlige, funksjonæransvarlige og torpedoer må møte med de som har hovedansvaret i styret og bli informert om deres oppgaver.
c) Hytteturen er avlyst! (Istedet blir det Bayercup og evt en beachturnering seinere på våren)
d) Neste sesong må vi lage et nytt system på funksjonær jobbing på tvers av lag.

6.) Annsettelse av Susanne (D1) som fysio?
Dette må man sjekke med OSI sentralt (Cindy sjekker). Man må evt da lage en avtale med alle som ønsker det samme.

7.) Arbeidsavtale med trenerene: lønn blir inkl. feriepenger (ønske fra OSI sentralt) Jon informerer trenerene om dette.

8.) Mail ang. innspill til NVBF handling og org. plan; Cindy har ansvaret for utformingen av dette (tar med seg noen andre fra styret på det).

:D :) :lol: :D :) :lol:
C. Sbertoli

Ikke la deg deg lure...!
Cecilia
Proff
Proff
 
Innlegg: 155
Registrert: 04 Nov 2005, 11:02

Innlegg Cindy » 28 Feb 2007, 16:45

Fint og flott referat:) Ville bare si at det ikke er nødvendig å tenke på å lage en avtale i forhold til cupfinaledugnaden for den lager forbundet.
Cindy
Proff
Proff
 
Innlegg: 101
Registrert: 30 Aug 2005, 23:21


Gå til Referater fra styremøter

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron