Side 1 av 1

Styremøte 27.03.07

InnleggSkrevet: 28 Mar 2007, 09:37
Cindy
Tilstede var:Hedda, Jon, Martin, Vilde, Cecila og Cindy.

Sak 1: LÃ¥n av spillere - tilbakemeldinger.
Eneste kritikk fra klubbens trenere gikk på at det burde legges til at lån av spillere også kunne gjelde ved fare for nedrykk. Dette blir tatt til følge og legges til på skrivet. Det har i tillegg vært en debatt mellom Jon og Petter angående dette. Jon endrer skrivet og ber Trond legge det ut på hjemmesiden vår.

Sak 2: Bayercup.
Vilde sender ut en mail om at neste Bayercup blir 13.april og sier i fra på pubben. Cecilia legger det ut på hjemmesiden. det ordnes pizza fra et nytt sted denne gangen.

Sak 3: Rutinebeskrivelser.
Alle med et verv i styret får ansvar for å skrive noe om egene oppgaver og rutiner. Gjør gjerne dette til neste gang, men det viktige er at det er klart før sommeren. Hedda sender ut en mail til styret ang. dette.

Sak 4: Utfall med fysio.ansettelse.
Cindy hadde snakket med økonom i OSI og konklusjonen er at OSI ikke har mulighet til å ansette fysioterapeuter o.l. Om de er selvstendig næringsdrivende og selv velger å skrive av reisene på skatten kan ikke vi gjøre noe med det.

Sak 5 og 6: Velferdstingets vurdering av OSIs bevilgning.
For oss som gruppe kunne det nok gjerne vært mer gunstig å få tildelt penger fra velferdstinget da vi er mange studenter og har en ryddig styreform. Vi ønsker likevel ikke å gå i mot hovedstyre som vi mener gjør en god jobb.

Sak 7: Evt:
Vi blir enige om å la det ligge 10-15 baller i Domus i sommer siden det er der sommertreningene foregår. Vi håper å få en ny ballkasse innen denne tid siden den vi har nå er ødelagt.

Herredraktene: Flere av herredraktene har noe feil med trykkingen da f.eks 1-tallet kan være helt utslitt, mens 3-tallet er perfekt. Dette må vi reklamere på. Cecilia får ansvar for å få samlet inn de aktuelle draktene og sjekke med Terje hvor de ble trykket.

Kampskjema: Cecilia sjekker med Marte H hvor mange hun har og bestiller deretter nye til elite og 1.div. Cindy finner link til kampskjema for 2. og 3.-divisjon og sender denne til Hedda osm skriver ut.

Jonas og Kaia kan være med på å lage sponsorpakker. Johannes bør også spørres om å være med. Eira kan gå i gnag med dette prosjektet etter påske.

D5 ligger mest sannsynlig på opprykksplass til 2.divisjon da de har fått 3.plass i serien. Styret er enige om at det ikke er gunstig med flere lag i 2 divisjon enn 2-3 hvis det da bare blir et lag i 3.divisjon og ønsker dermed at D5 forblir i 3.divisjon.

Cindy sender ut en mail til våre medlemmer om at de har mulighet til selv å komme på styremøter for å legge frem saker hvis dette er ønskelig.

Vilde ønsker å få tak i dugnadsansvarlige på alle lag og sender ut en mail for å få tak i de ansvarlige på de lagene som mangler. De som nå ikke har unnagjort dugnadstimene sine må enten melde seg på Ekeberg, betale eller be Vilde og Elin om en ekstra dugnad.

For å få orden på funksjonærer må en i styret sette seg ned sammen med Jon når kampoppsettene samkjøres å lage en oversikt. Vi trenger ikke et eget verv til dette i og med at det bare skal gjøres en gang i året.

-SLUTT-