Referat 7. oktober 2008

SSIA

Referat 7. oktober 2008

Innlegg Linn Eva » 09 Okt 2008, 16:21

Til stede
Kim, Trond, Q-Jon, Astrid, Maren, Linn Eva

Nye drakter til ulike lag
Det vil ikke bli kjøpt inn nye drakter i år. H1 kjøper egne drakter. Linn Eva finner ut hvor mange sett vi har i klubben per i dag som kan brukes.

OSI-avgift
Linn Eva sender ut mail (samt poster en nyhet på førstesiden) vedrørende differansiert beløp for studenter og ikke-studenter. Samme beløp for studenter som foregående år. Ny pris for ikke-studenter er kr 500,- uavhengig av lag og divisjon.
Trond må også oppdatere denne siden: http://www.osi.uio.no/volleyball/about.php#BETALING-OSI
Linn Eva skaffer oversikt over alle klubbens medlemmer slik at man kan følge opp hvem som har betalt.
Frist for betaling er 31.okt.

Hjemmekamper
Jon sjekker følgende:
-Har vi sendt klage til forbundet vedrørende avbrutt kamp mellom D3 og Askim. Har Eira skrevet klagen?
-Sende ut mail til alle trenere hvor det bes om at man sjekker avsatt tid for egne hjemmekamper samt at datoer stemmer med forbundets tider.

Funksjonærer
Lagene må være funksjonærer for hverandre. Jon sender ut info om dette i samme mail som punkt over.

Disse er funksjonærer for hverandre når behov:
H1 og D1
H2 og D2
H3 og D3
H4 og D4
D5 og D6

2.div har som regel serieturneringer noe som betyr at lagene som spiller også er funksjonærer for hverandre. Man må derfor sjekke om man har enkeltstående kamper. Spillende lag har ansvar for informere lag som skal stille med funksjonærer i GOD TID før kampen skal spilles.

Tilskudd fra Norges Idrettsforbund
Frist for å søke om dette er 24.nov 2008. Det kan etter nærmere ettersyn kun søkes om tilskudd av utstyr. Se link for mer info: http://www.idrett.no/t2.aspx?p=65566

Tilskudd fra kulturstyret
Søke om tilskudd til julebordet. Linn Eva informerer Sindre/H1 og sørger for å at dette blir gjort.

Treningstider for 3.div
Er dette meldt inn til forbundet? Jon sjekker med trenerne for 3.div’s-lagene. Han informerer også om at kontaktpersoner må meldes inn, og sørger for at de er kjent med påmeldingsrutiner til turneringer osv.

D6
Jon sjekker hva som skjer med D6. Har de nok spillere? Kan noen fra nybegynner-laget sendes opp?

Tidlig trening torsdag
Kim sjekker med Kaia og Cecilia om denne tiden vil benyttes av nybegynnerne. Trond ville også sjekke om D4 kunne tenke seg å bruke denne. Dersom ingen melder sin interesse innen rimelig tid, må vi gi fra oss denne.

Spillerovergang for lavere divisjoner
Hva er prosedyren? Linn Eva sjekker med forbundet.

Lagbilde
Jon sender ut (i samme mail som nevnt over) info om at alle lag må ta et nytt lagbilde. Dette sendes til Trond.

Nye baller fra Mika Sport
I og med at 1.div ikke vil bli pålagt å bruke disse ballene i år, vil OSI ikke kjøpe inn nye baller. Skulle man ha likevel ha behov for dette i forbindelse med f.eks cup-spill, vil vi enten låne noen, eller evt kjøpe inn et par matchballer.

Fakturering av halleie
Linn Eva sjekker med Gunhild hvordan faktureringen foregår og sørger for at vi ikke betaler for lørdag 27. september da hallen var dobbeltbooket og H3 måtte spille i Blindernhallen.

Stang på Blindern er ødelagt
Kim sier nok en gang fra til Gunhild om dette, og vil foreslå at vi må få byttet en treningstid slik at alle lag har utstyr til å spille når man har trening. (4 lag som trener samtidig på Blindern går ikke.)

Materialforvalter
Vi må ha ny materialforvalter. Vi må telle og merke alle ballene. Jon har også 10-15 nye baller hjemme som vi fikk av forbundet i fjor.

Hyttetur
Trond sjekker datoer for hyttetur til våren -09.

Kick-off for Styret
Kim lover kick-off for Styret i løpet av kort tid. Han kommer tilbake med dato.

Startpakkedugnad
Kim gir liste til Linn Eva over hvem som stilte til årets første startpakkedugnad slik at folk får godskrevet timer samt at fakturering blir korrekt.

Tirsdagsmøte
Må fortsette å ha tirsdagsmøte mellom treningene for å gi info.

Styremedlemmer
Kim tar ansvar for at alle lag vil ha en representant i Styret til neste møte.
Linn Eva
Rutinert
Rutinert
 
Innlegg: 21
Registrert: 20 Nov 2004, 01:29

Gå til Referater fra styremøter

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron