Skrei i tomat i Domus

Nyheter og meldinger til alle i OSI Volleyball. Postinger her kommer som nyhet på forsiden.

Moderator: Helle

Skrei i tomat i Domus

Innlegg rasmus » 08 Des 2005, 12:33

H3 laget skrei i tomat av Skreia i Domus da bortelaget ble slått komfortabelt 3-1 onsdag. H3 tok dermed tilbake tabelledelsen som Skreia fikk låne i en uke, og også denne gang takker vi et publikum som ligger godt an til å bli den harde kjerne i H3s fanklubb.

Ettersom Skreia var sent ute, fikk de bruke det første settet til oppvarming, men takken for det var at de gikk hen og vant hele settet. Dermed var det no more Mr. Nice Guy fra to-tri-OSI-gjengen, som kom hardt tilbake og vant tre sett på rad.

- Settsifrene imponerte kanskje ikke i alle settene, men vi liker jo å spille volleyball, og vi går glipp av verdifull trening ved å vinne alle settene 25-0, forklarer H3s analytiske kaptein. Neste kamp går onsdag 14.12. borte mot Skjetten som måtte svelge et 0-3 nederlag da de gjestet Domus, og det er ingen grunn til at ikke H3 skal feire jul på toppen av tabellen.
rasmus
Proff
Proff

Innlegg Rune » 08 Des 2005, 22:02

Ser ut som om dommeren eller den som har sendt resultatene inn til kretsen synes vi fortjente å vinne enda mer enn vi gjorde :D

Sjekk linken: http://www.n3sport.no/03/result.asp?WCI ... CU=2853683

Deilig at i skrivende stund så står det at vi vant 3 - 0, og settene gikk overlegent i OSIs favør..
Rune

Innlegg Gjest » 08 Des 2005, 23:02

Hva ble det egentlig??
Er vel godt å se at vi er best uansett!!
Gjest

Innlegg thomas » 08 Des 2005, 23:55

3-1 blei det.

Fortsatt fælt så hyggelig med representanter fra d2, d5 og h2 på sidelinja :)
men hei, jeg kan ta feil... har gjort det en gang før
thomas
Banens beste
Banens beste

Innlegg Gjest » 09 Des 2005, 13:34

Enig! Ikke bare er H3 best på banen, men vi har også det peneste publikummet!
Gjest

Innlegg rasmus » 09 Des 2005, 13:36

Det var meg, og DER logget jeg inn. DeLillos har en ganske bra sang som heter "NÃ¥ lever den av seg selv". Tror den handler om PCen min.
rasmus
Proff
Proff

Gå til Nyheter og meldinger

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest