Juleferie på tabelltoppen!

Nyheter og meldinger til alle i OSI Volleyball. Postinger her kommer som nyhet på forsiden.

Moderator: Helle

Juleferie på tabelltoppen!

Innlegg rasmus » 15 Des 2005, 11:55

H3 avsluttet den beste høstsesjonen i manns minne og feiret den utrolige fremgangen denne sesongen ved å slå Skjetten 3-2 i en uhyre spennende kamp på bortebane. Skjetten, som ligger et sted utenfor Ring 3, møtte oss med minusgrader, lavt nett og et hjemmepublikum på ca tre individer. Dommer var det ikke, så det sporty bortelaget godtok at hjemmelaget dømte.

H3 begynte som vanlig med å tape en mengde unødvendige poeng, og surret en god del i blant annet mottak, opplegg, angrep og forsvar. Etter to sett var stillingen derfor 2-0 til Skjetten, men de vant hvert sett med kun to poeng. Da begynte H3 å våkne, samtidig som marginene også snudde litt. To sett gikk rimelig komfortabelt i OSIs favør, mens sistesettet endte 15-11 til hverdagsheltene fra Oslo.

- Jeg skjønner fremdeles ikke at vi vant denne kampen! Jeg bare ler fremdeles, utbrøt H3s legger ca en time etter matchball. Og mens vi speider mot stjernene og undres hvilke deilige overraskelser våren vil bringe, tar vi juleferie som et ledd i vår strategiske utvikling og med ønsker om fortsatt godt samarbeid i 2006.
rasmus
Proff
Proff

Innlegg thomas » 15 Des 2005, 22:14

Vi beviser at nok en gang at vi er slow starters, men det er jo ganske greit iom at kamper somregel avgjøres på slutten.

Deilig å ta ferie som serieleder :)
men hei, jeg kan ta feil... har gjort det en gang før
thomas
Banens beste
Banens beste

Gå til Nyheter og meldinger

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest