H1 suger

Nyheter og meldinger til alle i OSI Volleyball. Postinger her kommer som nyhet på forsiden.

Moderator: Helle

H1 suger

Innlegg steinar » 28 Jan 2006, 23:55

Vi tapte igjen!
"When you participate in sporting events, it's not whether you win or lose: it's how drunk you get." - Homer
steinar
Proff
Proff

Innlegg Jonas » 29 Jan 2006, 11:09

Det stemmer!

Og her kan dere se resultatet. Neppe noen overraskelse.

http://www.n3sport.no/03/result.asp?WCI ... CU=2214164
Jonas

Kødder du med Zebraen, så kødder jeg med deg!
Jonas
Proff
Proff

Innlegg NN » 29 Jan 2006, 12:34

Dekkende oppsummeringer fra Steinar og Jonas her!

Riktignok skal Gløs berømmes for god innsats og jobbing. De greide å bremse mye i blokk og var flinke til å plukke blokktouch-ballene. Mao. frustererende å angripe mot.

Likefullt skyldes resultatet ene og alene et tafatt OSI. Jeg var i hvertfall personlig veldig oppsatt på at vi i dag ikke skulle gå på nok en smell, og fram til 22-18 i 2.sett så det riktig greit ut. Men så slutter vi å spille volleyball et par sett. Noen som skjønner hvorfor?

I 4. sett var vi tilbake i stimen og vant som vi ville 25-14. Jeg mener at utfra styrkeforholdene på lagene bør et normalt settresultat ligge et sted mellom 25-20 og 25-15 til OSI slik som 1. og 4. sett.

Vi leder 7-4 i tie-break før vi igjen begynner å gjøre de enkleste feil. Mildt sagt jævlig irriterende. Jeg er fremdeles skamfull og forbanna, men regner med at det har gått over innen tirsdag..

Sees på trening!
NN
Ung og lovende
Ung og lovende

Innlegg gunnar » 30 Jan 2006, 13:13

Jeg kommer på trening på tirsdag. Håper på godt oppmøte. Er det gøy og ryggen holder tar jeg meg en tur til Stavanger med dere. Slike tap som det i helga må man bare glemme fortere enn svint. Opp med humøret, vi er nest best innimellom :)
gunnar

Gå til Nyheter og meldinger

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest