Til informasjon – D1 har rykket opp til Eliteserien

Nyheter og meldinger til alle i OSI Volleyball. Postinger her kommer som nyhet på forsiden.

Moderator: Helle

Til informasjon – D1 har rykket opp til Eliteserien

Innlegg Hedda » 31 Mai 2006, 10:05

For alle som ikke har fått det med seg skal D1 spille i eliteserien neste sesong :!: Vi er veldig spente på neste sesong, og kommer til å trenge all den støtte vi kan få. Vi håper også at vi vil kunne gi noe tilbake til klubben i form av publisitet og morsomme kamper blant annet :D

Aftenposten kommer torsdag 01. juni for å skrive om oss, og vi trenger spillere som kan ”trene” i bakgrunnen... På Domus fra kl 16-16.30 cirka.. Alle er invitert! :D

For alle som er interessert i å spille på vårt lag er dere hjertlige velkommene til å ta kontakt med enten trener Odd Ekerhovd 93204379 eller oppmann Eira Larsen Munthe, tlf: 45038141.
Vi trenger forsterkninger! Vi kan tilby et bra sosialt miljø, gode treninger, bra belligenhet på treningslokaler og utfordringer på volleyballbanen!
Prinsesse Hedda
Hedda
Rutinert
Rutinert

Innlegg Petrine » 31 Mai 2006, 22:32

Hører dere trenger spillere. Vel, her er jeg! Er jo bare tåpelig om en på mitt nivå skal være nødt til å gå gjennom et tungvint hierarki (D5, D4, D3 og D2) når dere sårt trenger meg på toppen. Bare å slå på trå'n!
Petrine

Aftenposten Aftennummeret tirsdag!

Innlegg Gjest » 02 Jun 2006, 16:49

For de som følger spente med i Aftenposten for å se når saken kommer.. Dagen er tirsdag, 6. juni - i aftennummeret!

8)
Gjest

Innlegg thomas » 02 Jun 2006, 20:58

Så bildene nå.
Så fine dere var i skjørt :D
men hei, jeg kan ta feil... har gjort det en gang før
thomas
Banens beste
Banens beste

Gå til Nyheter og meldinger

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest