Osi D3-Oslo volley (8-25, 23-25, 15-25)

Nyheter og meldinger til alle i OSI Volleyball. Postinger her kommer som nyhet på forsiden.

Moderator: Helle

Osi D3-Oslo volley (8-25, 23-25, 15-25)

Innlegg kinaina » 08 Des 2006, 10:31

Så var det duket for kamp mellom Oslos volley ”elite b” lag og osi D3. Vi var godt forberedt på at de kom til å ha med elitespillere, spørsmålet var bare hvor mange.

Overlegne som Oslo Volley er, valgte de faktisk å starte i mottak, rett og slett for å syke oss ut. Og det klarte de! I det første settet fikk OSI samtlige poeng på serve feil, rotasjonsfeil e.l. fra Oslo Volley. Vi spilte faktisk ikke volleyball, vi bare nærmet oss ballen med stive, stakkato bevegelser og kom aldri igang...Hmpf.. :?

Litt pause var digg as! Vi bestemte oss for at dette var jo alt for flaut. Vi må svare med samme mynt. Dermed så begynte vi å jage Oslo Volley.
Vi banket inn mange ballrekker både på serve og knall bra smash fra alle posisjoner. Solide mottak fra vår libero gjorde det enkelt for leggeren.
Det som hadde startet så inmarig fint med ledelse endte i et jevnt race hvor Oslo Volley trakk det lengste strået. Hmpf.. Oslo volley måtte til slutt sette inn alle tre elitespillerne sine for å klare å sette oss på plass. Yes! Vi er gode, tenkte vi! Men så feil kan man ta.. Siste settet er det vel ikke så mye mer å si om enn at juleferien startet vel kanskje litt tidlig i år.. :shock:

God jul fra Hanne, Trine og Ina
kinaina
Fersking
Fersking

Innlegg Cecilia » 08 Des 2006, 13:13

Skulle virkelig ønske at jeg hadde vært der og sett dere spille - men den gang ei!
Men jeg heiet på dere fra sengekanten, med Cosylan-flaska i hånden! :roll:

Jeg vet at dere gjorde deres beste, og er veldig stolt av dere! :)

Gleder meg også til vår lille juleavslutning!
-C
C. Sbertoli

Ikke la deg deg lure...!
Cecilia
Proff
Proff

Gå til Nyheter og meldinger

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest