Klubbkveld med Oslo Sportslager tirsdag 27.10

Nyheter og meldinger til alle i OSI Volleyball. Postinger her kommer som nyhet på forsiden.

Moderator: Helle

Klubbkveld med Oslo Sportslager tirsdag 27.10

Innlegg resiegge » 15 Okt 2009, 11:41

Vi har blitt enige med Oslo Sportslager om å arrangere en klubbkveld på Blindern den 27.oktober, fra klokken 18.30 - 22.00.

Da kan vi få kjøpe følgende varer til følgende priser:

Sko:

Mizuno Wave Spike (35% rabatt): 779 kr (vanlig pris: 1199)

Mizuno Wave Ligthning 5 (35 % rabatt): 975 kr (vanlig pris 1499)

Se modellene her http://www.mizuno.eu/products/indoor/volleyball.aspx

Shorts:

Mizuno svart jenteshorts (omtrent identisk med Errea-shortsene): 175 kr

Umbro svart, teknisk herreshorts (Vi valgte den vi synes var finest, og den som matchet best til dressene): 210 kr

Umbro overtrekksdress m trykk: 699 kr (jr.str) / 779 kr (unisex)

Jakke med halv glidelås, mikrofiber m. for + Bomullsbukse med glidelås nederst. Svart. (Skal prøve å finne bilder/link.)

Bomullsgenser m. trykk: 350: kr. Svart.

*Overtrekksdresser må bestilles, men det blir tatt med vareprøver i alle str. Jeg forsto det som at leveringstiden blir maks 10 dager. (korrigér meg her Astri, om jeg husker feil)

Annet:

Mizuno løpetights damer: 350 kr for trekvart, 500 for lange - 30 % (regn ut selv:)

Mizuno sokker, lave tekniske: 105 pr. par

Umbro bag: 210 kr (uten trykk)

Treningsbh: her husker jeg dessverre ikke pris, men det blir i alle fall 30 % rabatt.

Treningstopper/t-skjorter: Usikkert om de klarer å levere noen som helst, men saken undersøkes. (Etter jul vil dette imidlertid ikke være noe problem)

Knebeskyttere: Dessverre har de for øyeblikket ikke egnede knebeskyttere inne.

OBS!

PÃ¥ klubbkvelden er det kun merkene Mizuno og Umbro som gjelder, og prisene gjelder kun denne kvelden. Unntakene er:

* om de går tom for varer i enkelte størrelser. Da kan vi bestille ekstra, men det må fortsatt gjøres denne kvelden. Leveringstiden varierer, men det tar vanligvis tre-fire dager.
* når det gjelder treningsdresser så har Sportslageret sagt de kan levere slike til oss til samme pris som er oppført over.

Akkurat hvor Sportslageret kommer til å rigge seg opp er ennå ikke avklart. Kommer tilbake til dette senere.

Sigrid Anna, D2
Sigrid Anna
resiegge
Ung og lovende
Ung og lovende

Gå til Nyheter og meldinger

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 1 gjest