Studentmesterskap

Sladder, sludder, snikksnakk, raseriutbrudd, syting, klaging, tøv, generell pludring og krasse kommentarer.

Moderator: Helle

Bataling av bankett m.m

Innlegg heddasf » 09 Mar 2006, 15:29

Noen må ta i penger (500,-) per pax og betale inn til
NSI 3625.84.96323 før den 24 mars.
Det skal betales samlet beløp per lag.
Hvem gjør dette for jentene?
heddasf
Ung og lovende
Ung og lovende

Innlegg Karin » 09 Mar 2006, 15:56

Jeg er med i en bil.
Karin
Banens beste
Banens beste

Innlegg Karin » 09 Mar 2006, 16:00

Og kjører gjerne deler av veien. Snakker noen med Ingrid og Liv Ingunn? Det virker ikke som de leser forumet...
Karin
Banens beste
Banens beste

Innlegg Cindy » 10 Mar 2006, 00:27

Da fikser jeg guttas påmelding også, men venter til over helga i tilfelle det dukker opp noen flere... Hører jeg ingenting melder jeg på 8 stk.

Jeg kan evt samle inn penger for jentene.
Cindy
Proff
Proff

Innlegg Gjest » 10 Mar 2006, 09:37

Kjempefint hvis du kan samle inn pengene, Cindy!

Oppdatering:

Hvis jeg har fått med meg riktig info nå, så er det Helene, Eira, Hedda og Cindy fra jentene som skal ta fly. Fra guttene er det Andres, Tord og Petter.
Dvs at vi er 5 gutter og 8 jenter som vil kjøre...
Det er: Helle, Karin, Elin, Marte, Benedicte, Astri, Anne Brit og Cecilia, Trond, Steinar, Jonas, Q-Jon og Terje.

Steinar og Helle har sagt at de 98% sikkert kan skaffe bil. Da har de sånn ca plass til 10 stk, inkl. dem. Dvs. at vi burde klare å skaffe en person bil til... Så kan vi kjøre tre privat biler og ''switche'' litt på kjøring og sitteplasser etc. Det blir mye billigere enn å leie biler ihvertfall... Hvis vi ikke får lånt en privat bil, er det jo også billigere å leie en personbil enn det er å leie en 8 seters. Eller hva, Jonas?
Men du Jonas, du klarer ikke å skaffe en bil til du da?
Hadde vært GENIALT!!!

Da får dere helga til å tenke på det! Alle må hjem til mor og far å spørre om de kan få låne bil... Eller spør venner! Eller kjæresten! Vi skal kunne greie å spore opp bil asså! Også hadde det vært fint om Helle og Steinar til mandag kan si at de 100% sikkert får låne bil!

Men da må jeg nesten opp å ha eksamen, jeg!
Ønsk meg lykke til.... :roll:

-Cecilia
Gjest

Innlegg Jonas » 10 Mar 2006, 11:15

Det vi kan lese ut av dette er i hvert fall at vi uansett kommer til å kjøre. Så da fikser vi det på en eller annen måte.

Det stemmer det Cecilia sier; en 5er er billigere enn en 8er...hehe. Men får vi da låne to privatbiler fordeler vi jo uansett det det koster å leie en bil på samtlige som er med, med unntak av de som har skaffet bilen. Så om man sitter på med Steinar, Helle eller leiebilen er altså irrelevant.

Jeg kan dessverre ikke få tak i noe bil, for søsteren min vraka familiebil nummer 2, og nummer 1 kan jeg visst drite i.

Dette blir moro!!! JOHO!!!

En 5er koster forøvrig 2400 kr. Fordelt på 11 (13-Steinar og Helle), er dette ikke spesielt mye penger.
Jonas

Kødder du med Zebraen, så kødder jeg med deg!
Jonas
Proff
Proff

Innlegg Helle » 10 Mar 2006, 12:07

Jeg har bil! (så lenge fattern holder seg på veien frem til SM...)
Dersom det er snakk om å leie den siste personbilen så si i fra til
meg så skal jeg sjekke om jeg kan ordne noen rabatter
gjennom jobben/kontakter!
-Helle
You say I'm a bitch like it's a bad thing...
Helle
Site Admin
Site Admin

Innlegg Gjest » 10 Mar 2006, 12:32

Jepp! Da var jeg ferdig med eksamen....
Jippi!

Bra at du Helle kan skaffe bil!
Men det er ikke riktig at Helle og Steinar skal betale noe for evt. leiebil, så ikke regn dem med på kostnadene i hvertfall...
Jeg vet ikke hvordan det blir med dem andre....

Håper vi får ordnet bil nummer tre....!!!

-Cecilia
Gjest

Innlegg Gjest » 10 Mar 2006, 14:35

Hei ! Har veldig lyst til å være med på studentmesterskap, men vet ikke om jeg får fri fra jobb enda.. går det an å bare "hoppe" på i sisten liten? Hvis det er plass da selvfølgelig! -Solveig-
Gjest

Innlegg Jonas » 10 Mar 2006, 14:49

Cecilia: Nå må du lese det som står ovenfor da. Selvsagt skal ikke Steinar og Helle betale for leiebilen. Men for de øvrige burde/skal kostnadene for den ene leiebilen deles, slik at det blir ubetydelig hvilken bil en sitter på med. På denne måten blir det latterlig billig transport for samtlige.

Helle: Flott om du kan sjekke hva du kan få tak i av 5-seter til hva slags pris. Prisen hos Rent-a-Wreck er ca 2400 kroner.
Jonas

Kødder du med Zebraen, så kødder jeg med deg!
Jonas
Proff
Proff

Ingen tur på meg

Innlegg Benedicte » 10 Mar 2006, 15:10

Heisann,
jeg vet jeg meldte meg som interessert, men det viser seg at jeg ikke kan den helgen :cry:

Lykke til!
hilsen Benedicte
Benedicte

Innlegg Helle » 10 Mar 2006, 16:14

Skal prøve å få sjekket prisene til mandag. Mulig jeg kan få smisket
meg frem til rundt 350-450 kr døgnet gjennom jobben, litt avhengi av
hva slags bil vi vil ha. Uansett kan vi prøve å få en bil til privat i
første omgang.
-Helle
You say I'm a bitch like it's a bad thing...
Helle
Site Admin
Site Admin

Innlegg Cindy » 10 Mar 2006, 18:03

Solveig: Når jeg i begynnelsen av neste uke skal melde oss på må jeg i utgangspunktet vite hvor mange vi blir. Navnpåmelding innen 24.mars. Når kan du finne ut av det?
Cindy
Proff
Proff

Innlegg steinarr » 11 Mar 2006, 01:16

Det er helt riktig Jonas. Om jeg kan skaffe en bil skal jeg ikke betale for leiebil, men jeg synes heller ikke at de som sitter på i min bil bør betale for leiebil, men det blir opp til dem. Så lenge jeg slipper å betale gir jeg faen.

Steinar....som skal spille kamp om litt...
steinarr

Innlegg Cecilia » 11 Mar 2006, 09:54

Solveig:
Siden Benedicte ikke kunne være med, er det jo bare for deg å joine oss! Kjempe koselig! Men uansett, så er det faktisk plass til to til... Med tanke på at vi bare er 13 stk som skal kjøre... og det er plass til fem i hver bil (jada, jeg har regnet det ut heeeelt selv!) :D :) :D

Folkens...: Forresten, hvis to til har lyst å være med, foreslår jeg at vi så absolutt melder på to lag.... Eller kanskje uansett, siden vi er tolv jenter foreløpig... Ka dokke trur :?:

Benedicte:
Kjipt at du ikke kan være med likevel! Savnet etter deg kommer til å være stort! :(

Jonas:
Er du frekk eller? Hehe! Jepp, bra vi skjønner hverandre! :?

Steinar:
Ingen som sitter i din bil trenger å betale, hvis dere arrangerer noe utenom dette Jonas og jeg holder på med... Men burde ikke da det samme gjelde for dem som sitter på med Helle?
Og da blir det vell STOR konkurranse om hvem som skal sitte på med henne etc... Første man til mølla eller?
Vet ikke helt hvordan vi skal organisere det uten at det blir urettferdig... But then again, verden er ikke rettferdig.... :(
Er det noen som har noen forslag til hvordan det kan gjøres på best mulig måte?
Jeg kan godt være med å leie bil, hvis det er ingen andre som har lyst ''å betale'' for det, når de nærmest kan sitte på gratis med noen andre...

Helle:
Knall hvis du kan få noe ''tilbud'' gjennom jobben!

D2 og H1 : Lykke til i helga! Kick some ass!!!

Og helt til slutt.... GOD HELG TIL DERE ALLE :!: :mrgreen:
C. Sbertoli

Ikke la deg deg lure...!
Cecilia
Proff
Proff

ForrigeNeste

Gå til Sigarettes & Alcohol

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest