Studentmesterskap

Sladder, sludder, snikksnakk, raseriutbrudd, syting, klaging, tøv, generell pludring og krasse kommentarer.

Moderator: Helle

Innlegg Solveig » 28 Mar 2006, 15:14

Ingen bruker ni timer til Bergen? Nei Jonas, jeg finner dette opp! Tar det ut fra løs luft! En må nemlig ta hensyn til føre, trafikk og hastighet når en kjører bil, og det er ikke alltid like forutsigbart. Nok om den saken, er jo sjåførene som avgjør det uansett.
Solveig
Rutinert og god
Rutinert og god

Innlegg Jonas » 28 Mar 2006, 15:40

Da drar vi 0400....så slipper vi bekymre oss for det meste.
Jonas

Kødder du med Zebraen, så kødder jeg med deg!
Jonas
Proff
Proff

Innlegg steinar » 28 Mar 2006, 15:58

Jeg ser at dette er problematisk så derfor er mitt forslag at vi deler oss. Først var det surtring fordi noen ikke skulle være med på å leie bil og av den grunn ikke trengte å betale like mye. Nå er det sutring fordi vi ikke blir enige om når vi skal kjøre. En mener vi bør dra 0600 mens en annen mener 0700 holder i massevis.

De som mener det er for sent å dra kl 0700 kjører 0600 også er alle fornøyd. Jeg orker ikke mer av dette maset her...

Tenk at det skal være så problematisk. Jeg gleder meg til dere alle er fulle og skal ha make up sex i Bergen. Også til søndag morgen når vi skal krangle om hvem som skal bestemme når den som skal kjøre ikke har promille lenger? Eller hvor vi skal stoppe for å spise på veien hjem? Eller hvor lang middagspause vi skal ha? Eller hvordan vi skal ordne det i bilene på tilbaketuren når noen går over til fly? Eller hvordan vi skal pakke bagasjen for at føreren av bilen kan se best mulig ut bak? Eller hvordan vi skal fordele ballsekkene som skal være med på turen og draktene, ikke minst? Blir også stas å se hvordan vi skal bli enige om hva som er raskeste veien til Bergen. Kan jo kjøre mange veier der. Jeg foreslår om Kristiansand. Hyggelig langs palmekysten. Skal jeg skrive mer? Er det mer dere lurer på? Har dere funnet ut av hvem som skal skifte dekk dersom noen punkterer? Skal de andre bilene hjelpe til med det eller er det de som sitter i bilen som skal ordne det? Hvor stor avstand skal bilnene holde? Hvem skal kjøre først? DET ER SÅ MYE SOM IKKE ER PLANLAGT. HVORDAN SKAL DETTE GÅ????

Til alle andre som måtte lese dette og som ikke er i OSI. Dere er hjertlig velkomne til klubben neste år. Vi har det alltid like stas.
Sist endret av steinar den 28 Mar 2006, 16:12, endret 2 ganger.
"When you participate in sporting events, it's not whether you win or lose: it's how drunk you get." - Homer
steinar
Proff
Proff

Innlegg rasmus » 28 Mar 2006, 16:00

Gadd ikke å lese denne tråden før nå, men den er jo en av de aller morsomste på forumet! Keep going, boys and girls, og ikke avtal ting på telefon, det er jo som om The Beatles skulle opptre i garderoben...
rasmus
Proff
Proff

Innlegg Solveig » 28 Mar 2006, 16:02

vet du hva Jonas, nå er du en liten smule barnslig! Hvis vi drar seks og turen tar åtte timer så er det jo sånn at vi er framme en time før vi skal, og det er jo ikke fryktelig mye! Men hvis vi drar syv er vi der akkurat klokka tre. Og hvis da det skulle skje ett eller annet på veien kommer vi for sent. så hvis vi da skal dra klokka sju må vi ihvertfall forsikre oss om at veiene er fiiiine.. Mista ei klassevenninne forrige mandag i en bilulykke, og kjenner at jeg liker å være litt forsiktig i trafikken nå!
Solveig
Rutinert og god
Rutinert og god

Innlegg steinar » 28 Mar 2006, 16:10

Mer Gøy:

Charlie walks into his bedroom with a sheep under his arm and says:

'Darling, this is the pig I have sex with when you have a headache.'

His girlfriend is lying in bed and replies: 'I think you'll find that's a sheep, you idiot.'

The man says: 'I think you'll find I wasn't talking to you.'
"When you participate in sporting events, it's not whether you win or lose: it's how drunk you get." - Homer
steinar
Proff
Proff

Innlegg steinar » 28 Mar 2006, 16:13

OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI OSI IDIOTI!!
steinar
Proff
Proff

Innlegg Jonas » 28 Mar 2006, 16:18

Haha! Morsom vits.

Når det gjelder kjøringen så gir jeg rimelig f. Bare ring meg når det er plass til meg et sted.

Og påstanden om at jeg er barnslig er ikke spesielt revulusjonerende. ;)
Jonas

Jonas
Proff
Proff

Innlegg steinar » 28 Mar 2006, 16:19

Ikke at du er en idiot heller....
steinar
Proff
Proff

Innlegg Jonas » 28 Mar 2006, 16:19

Hey #...skal flå deg på treninga i kveld!
Jonas

Jonas
Proff
Proff

Innlegg Karin » 28 Mar 2006, 17:26

Foreslår et kompromiss, oppmøte 06.15 og avreise senest 06.30.

Er det noen som vet hvor i Bergen vi skal og hvordan vi finner veien dit?
Karin
Banens beste
Banens beste

Innlegg Cecilia » 28 Mar 2006, 18:15

Galskap! :roll:
Det er ikke lett å planlegge noe når alle vet best!

Derfor tar jeg litt ansvar her... :?
Karin hadde et godt poeng. Vi inngår et promiss.... Vi reiser fra Blindern seinest 06:30. Det vil si oppmøte klokken 06:15! :cry: Det er gry tidlig, men vi skal klare det. Ferdig med det! Og hvis det er noen som er uenige, er det bare å legge seg flate! Det er bestemt! Jeg har veto (Kremt!)!
Steinar får ansvar (siden du er deg) for å finne ut hvor vi skal kjøre. Og Steinar kjører først - og vi andre følger hans bil! :wink:
Ja, Jonas, det blir en lang dag. Hvis jeg har fått med meg riktig informasjon er det bare tre av de 15 som skal ''bile'', som ikke har lappen. Dvs. at vi er en god del folk som kan dele på å kjøre. Alle skal få seg litt søvn. Og spiser man en god frokost, så orker man mer! :P

Sist gang jeg sjekket var vi alle voksne, så dette skal vi klare uten noe problem. Spesielt hvis jeg er sjef! Hehe! 8)

Takk for nå!
C. Sbertoli

Ikke la deg deg lure...!
Cecilia
Proff
Proff

Innlegg Helle » 28 Mar 2006, 18:36

Karin skrev:Er det noen som vet hvor i Bergen vi skal og hvordan vi finner veien dit?

Jeg veit hvor vi skal,
i hverfall sånn ca
-Helle
You say I'm a bitch like it's a bad thing...
Helle
Site Admin
Site Admin

Innlegg steinar » 28 Mar 2006, 18:54

åååååh! NAF sier det tar 8t og 9m det vil si at vi har mer enn nok tid. Alle overgangene vi kan kjøre er fine og har lite problem i dag. Vi kan sjekke de før vi drar. Jeg kjører ikke først. De som på død og liv har så mye de skal ha sagt om alt kommer bare til å klage på alt fra veivalg til fart så jeg ligger ikke som nr 1.
steinar
Proff
Proff

Innlegg Jonas » 28 Mar 2006, 19:02

Dette går nok fint! Sjåførene kan forøvrig printe ut denne: http://www.finn.no/finn/map?street=Sj%F ... velroute=1

Får dere opp denne skal det være beskrevet hver eneste viktige sving. Hvis linken ikke funker, skriv inn Blindern og Sjøkriggskoleveien 32 på Finn.no.

Legg forøvrig merke til hvor lang tid Finn mener det tar. Og ikke glem at Finn er gud.
Jonas

Jonas
Proff
Proff

ForrigeNeste

Gå til Sigarettes & Alcohol

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest