kontigent

Sladder, sludder, snikksnakk, raseriutbrudd, syting, klaging, tøv, generell pludring og krasse kommentarer.

Moderator: Helle

kontigent

Innlegg Bare lurer litt... » 11 Aug 2006, 16:16

hei,
lurer på om man må ha betalt medlemsavgift/kontigent/OSI/SIO før man tropper opp på trening til uka, eller om man får med faktura eller no på første trening :?: :?: Er ikke student :cry: så skulle gjerne ha betalt OSI-avgiften før jeg betaler SIO... :)
Blir veldig glad om noen har noen tips her :D
Bare lurer litt...

Innlegg trond » 11 Aug 2006, 17:11

Vi har ikke noe krav om at medlemskontingenten skal være betalt før uttaket for ditt lag er ferdig. Når det gjelder selve betalingen foregår det på den måten av OSI, i et par uker i begynnelsen av semesteret, har folk i resepsjonen i anleggene som tar betaling for OSI-medlemskap. Siden du trenger OSI-medlemskapet litt kjapt tror jeg det beste er å besøke OSI-kontoret i 2.etg. på Domus Athletica, og be om å få betale kontingenten. Åpningstidene finner du her: http://www.osi.uio.no/
-trond
Only Chuck Norris can devide by zero.
trond
Proff
Proff

Innlegg G_aute » 14 Aug 2006, 08:32

Du kan få refundert OSI rabatten på SIO kortet i skranken, så det er berre å kjøpe med en gang.
G_aute

Re: kontigent

Innlegg ForhÃ¥pningsfull » 15 Aug 2006, 11:16

De er ganske snille i resepsjonen på Domus, så der refunderer de mellomlegget dersom du melder deg inn i OSI etter at du har betalt treningsavgift til SIO :D

Bare lurer litt... skrev:hei,
lurer på om man må ha betalt medlemsavgift/kontigent/OSI/SIO før man tropper opp på trening til uka, eller om man får med faktura eller no på første trening :?: :?: Er ikke student :cry: så skulle gjerne ha betalt OSI-avgiften før jeg betaler SIO... :)
Blir veldig glad om noen har noen tips her :D
Forhåpningsfull

takk folkens

Innlegg Bare lurer litt... » 19 Aug 2006, 13:09

Dere er ganske snille dere også :lol:
Bare lurer litt...

Gå til Sigarettes & Alcohol

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Yahoo [Bot] og 0 gjester