Quiz - en hyggelig tråd

Sladder, sludder, snikksnakk, raseriutbrudd, syting, klaging, tøv, generell pludring og krasse kommentarer.

Moderator: Helle

Tullerusk

Innlegg trond » 21 Okt 2005, 14:23

Hva vet vi egentlig om denne "Tullerusk"? Vedkommende har enten et dårlig selvbilde, eller navnet er ironisk ment. Vedkommende spiller etter eget utsagn ikke på et herrelag, og var med på bayercup. Jeg tror det er trygt å anta at det er snakk om en pike. Etter språket å dømme antar jeg at hun er mellom 20 og 27 år gammel.

For øvrig poster hun stort sett fra en bredbåndsforbindelse fra Telenor, men jeg har funnet ett tilfelle der Nextgentel er brukt.

Kom vi nærmere nå? Tullerusk, kan du komme med flere hint?
-trond
Only Chuck Norris can devide by zero.
trond
Proff
Proff

Innlegg tullerusk » 21 Okt 2005, 14:49

hehe.. dårlig selvbilde? ja, kanskje... hehe.. tror jeg trekker meg litt unna nå, før jeg blir avslørt! tihi!
tullerusk

Innlegg trond » 21 Okt 2005, 15:05

Hmm... etter litt intens tankevirksomhet har jeg et løsningsforslag. Er du Linn Eva?
-trond
Only Chuck Norris can devide by zero.
trond
Proff
Proff

Innlegg Anders » 21 Okt 2005, 15:09

Tror kanskje Trond har rett i hvem Tullerusk er... det der med "tihi" i rusk sin melding hjalp litt.
Anders

Innlegg steinar » 21 Okt 2005, 15:14

Jeg sier vi kjører en hard linje. Bare registrerte brukere får svare på og stille spørsmål.....
"When you participate in sporting events, it's not whether you win or lose: it's how drunk you get." - Homer
steinar
Proff
Proff

Innlegg tullerusk » 21 Okt 2005, 15:20

Jeg er ikke Linn Eva nei... hehe.. men er litt enig med Steinar her.. skal slutte å delta i forumet her med "Tullerusk" .. noen som skal på pubn i dag el?
tullerusk

Innlegg steinar » 21 Okt 2005, 15:22

steinar er EN fornuftig kar ass. SYKE!
"When you participate in sporting events, it's not whether you win or lose: it's how drunk you get." - Homer
steinar
Proff
Proff

Innlegg Helle » 21 Okt 2005, 15:25

Er det Cecilia?
-Helle
You say I'm a bitch like it's a bad thing...
Helle
Site Admin
Site Admin

Innlegg tullerusk » 21 Okt 2005, 16:13

nei, er ikke Cecilia, sorry.. men, tror ikke dere kommer til å finne det ut.. så kanskje like greit å ta ett nytt spørsmål!!
tullerusk

Innlegg Jonas » 21 Okt 2005, 19:52

En liten kommentar til det siste spørsmålet fra Jon. Jon, en del av greia med spørsmålene du spør burde jo være at du selv vet svaret slik at du kan gi tilbakemelding på svarene.

Derfor foreslår jeg at du stiller et nytt spørsmål, evt avslører hvem det er.

Forresten! Hva er greia med de stjernene a Trond? Hehe...er det antall postinger som gir grunnlag for dette? Litt kult er det uansett...hehe.

Og til slutt: Bra spilt i går gutta (tror jeg). Dere har i hvert fall fått mye god kamptrening som dere kan ta med dere til Trondheim. Der kommer nok uttellingen! Pløy over både Åsheim og Gløs, så skal jeg lage en skikkelig fest i januar, med litt skikkelig mexicansk brennevin..hehe. Hvis ikke det er motivasjon nok, så vet ikke jeg.
Jonas

Kødder du med Zebraen, så kødder jeg med deg!
Jonas
Proff
Proff

Innlegg Q-Jon » 22 Okt 2005, 01:58

Greit, jeg tar kritikken din til etterettning Jonas. Neste spørsmål lyder som følger:

Vet jeg (altså Q-Jon), eller vet jeg ikke hvem som virkelig skjuler seg bak dekknavnet "Tullerusk"?

Det kan jeg hvertfall garantere dere at jeg selv vet svaret på.

Peace!

Q
Q-Jon
Rutinert og god
Rutinert og god

Innlegg Jonas » 22 Okt 2005, 02:31

Ettersom du er pikens mann Jon regner jeg med at du har kontroll. Hehe. Drar til med et rungende JA!
Jonas

Jonas
Proff
Proff

Innlegg steinar » 22 Okt 2005, 02:37

jeg må få si at dette blir for dumt. nå får tullerusk ta seg sammen og bare si hvem hun er. det er ingen vits å skjule seg bak "tullerusk". NEI, jeg skal ikke på puben og fra nå av kjører jeg en hard linje mot folk jeg ikke vet hvem er.
steinar
Proff
Proff

Innlegg Jonas » 22 Okt 2005, 02:40

Er det deg på bilde Steinar? :P
Jonas

Jonas
Proff
Proff

Innlegg Q-Jon » 22 Okt 2005, 02:47

Jonas har selvfølgelig helt rett! Jeg har tenkt og tenkt, veiet for og imot, og til slutt kom jeg frem til svaret. Jeg vil imidlertid holde dere på pinebenken en liten stund til og gi "Tullerusk" muligheten til å avsløre seg selv. Du får frist til tirsdag kveld Tullerusk, da avslører jeg deg!

Nå som Jonas ene og alene vant min spørrerunde er det hans tur til å gruble ut et intelligent spørsmål.

Q
Q-Jon
Rutinert og god
Rutinert og god

ForrigeNeste

Gå til Sigarettes & Alcohol

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester