Styremøte referat 4 sep 2007

SSIA

Styremøte referat 4 sep 2007

Innlegg Hedda » 18 Sep 2007, 14:35

Styremøte tirsdag 4. september 2007

Tilstede: Hedda, Q-Jon, Trond, Cecilia, Eira, Cindy og Linn Eva

1. Dugnad
-Trenerne må ta ansvar å sende inn alle navn på e-mail over hvem som ønker å betale seg ut av dugnaden.
-Hedda sjekker med forbundet om OSI får arrangere cupfinalen i år og om vi da kan ha den i Domus.
- Cecilia tar ansvar dersom vi får cupfinalen, men ønsker ikke å gjøre dette alene. Hvem er med?
- Nesten alle dugnadspengene fra i fjor har kommet inn.

2. Styremedlemmer som ikke lenger er spillere i klubben.
Styret ble enige om at man heretter ikke ønsker at spillere som ikke er lenger spiller i OSI er medlem av styret. De dette gjelder per i dag vil bli bedt om å fortsette til neste årsmøte som er i desember d.å. Skulle man finne en erstatter er vedkommede fristilt fra sine verv.

3. Økonomi
Budsjettet ble lagt frem og vi sitter igjen med kr XXX (Eira….? Husker ikke tallet!) i overskudd. Dugnadspengene fra fjoråret har også begynt å komme inn og vi mangler nå kun innbetaling fra 5 stk. Torpedo fra hvert lag vil bli innkalt og bedt om å ta affære!

4. Trenerkabalen
Jon har fortløpende dialog med hver trener og virker som kommunikasjonslinje mellom de ulike lagene. Han oppfordrer hver trener til å ha sitt uttak så snart som mulig. Velferdstinget vil også fra neste år kreve at 80 av spillerne i OSI er studenter. Jon vil følge dette opp med trenerne.

5. Funksjonærlisten
Denne lages av Eira og Hedda.

6. Bayercup
Det ble bestemt at Bayercp legges til fredag 28. september. D1 benytter en del av salen til egentrening pga serieåpning samme helg. Hedda gir beskjed til Eirk Thorsen som er festgenereal.

7. Dato for julebord og hyttetur
- Julebordet bør være en av de første helgene i desember. Festgeneral sjekker ledige helger
- Man sjekker evt ledige helger, men oppfordrer også alle til å benytte seg av OSI hytten på eget initiativ. Denne kan bestilles via OSI-kontoret. Dette koster kr 75,- per person per natt for OSI-medlemmer.

8. Regionsepresentant
Per i dag er dette Karin, men pga av studier ber hun at man må finne en erstatter. Styret kom ikke til enighet om hvem dette burde bli, men vil sende forslaget ut til alle klubbens medlemmer for å se om det finnes en ivrig sjel der ute.

9. Eliteseminar førskommende helg
Fordi D1 drar til Knallecup i Sverige, har Terje Svenkerud påtatt seg å stille på vegne av OSI.

10. Kampoppsett, plakater og serieårshjul
- Trond tar ansvar for å oppdatere hjemmesidene våre.
- Cecilia tar ansvar for å lage samt henge opp plakater.

11. Eventuelt
- Hedda har meldt inn alle trenerne for lagene i 3. divisjon som kontaktpersoner til kretsen.
- Cindy lager liste til Gunhild Digernes angående kamdager og benyttelse av garderober i Domus
- Trond er kalenderansvarlig
- D2 får nye drakter. Hedda sjekker farger med OSI og Linn Eva sjekker om intern sponsing er mulig. Når det er avklart vil Eira og Linn Eva gå til innkjøp av draktene. Leveringstiden er ca 4-6 uker.
- Eira kaller inn til sponsorgruppemøte.
- Linn Eva tar ansvar for å lage en håndbok til nye medlemmer.
- Jon lager en tilsvarende for trenerne.
- Jon tar også kontakt med ToppVolley for å forhøre seg om trenerkurs. Det er ønske om å iallefall få til en Trener 2 kurs i løpet av nær fremtid.
Prinsesse Hedda
Hedda
Rutinert
Rutinert

Innlegg Cecilia » 18 Sep 2007, 15:46

NÃ¥ skal det sies at jeg aldri sa at jeg kunne ta ANSVAR for cupfinalen.
Jeg sa at jeg godt kan være med å ordne litt, men jeg har aldri hatt den store oversikten siden Elin & Cindy har stått mest i med dette!
Men jeg kan hjelpe til, men ansvar tar jeg ikke! Sorry!
C. Sbertoli

Ikke la deg deg lure...!
Cecilia
Proff
Proff

Gå til Referater fra styremøter

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester