Referat fra styremøte 4. nov 2008

SSIA

Referat fra styremøte 4. nov 2008

Innlegg Linn Eva » 06 Nov 2008, 02:11

Tilstede: Trond, Kaia, Kim, Eira, Jon, Maren, Linn Eva

Draktansvarlig
Cecilia er ny draktansvarlig i klubben, og starter opp arbeidet med å identifisere alle draktsett som finnes, hvilke nummer som mangler, hvilke lag som har hvilke sett osv. Jobben innebærer også å sørge for at man får tilbake disse ved endt sesong samt ta ansvar for draktene i sommerferien. Skulle et lag unnlate å levere tilbake det antall drakter som opprinnelig ble gitt ut, skal denne erstattes med kr 400,-.

Budsjett og Generalforsamling
Budsjettet skal leveres til hovedstyret innen den 15. des -08 og Generalforsamlig må derfor holdes i god tid før dette. Alternative datoer er torsdag 4. des på Domus eller tirsdag 9. des på Blindern. Eira sjekker ledige rom mot datoer. Innkalling til klubbens medlemmer må skje 3 uker før møtet finner sted. Linn Eva sørger for ny valgkommite samt at budsjettet blir ferdig i tide. Kim må sørge for årsrapport og saksliste.

OSI-avgift
Mange har opplevd vanskeligheter med å betale OSI-avgiften. Dette viser seg å være pga at daglig leder i OSI har "stengt" antall "plasser" for ikke-studenter å registrere seg. Linn Eva tar et raskt overslag og gir beskjed om antall plasser som må åpnes igjen. Når dette er gjort, vil mail bli sendt til alle i OSI med en påminnelse om betaling.
OSI-avgiften vil økes til kr 500,- for ikke-studenter fra vårsesongen 2008.

Trenerkontrakter
Jon må skrive kontrakter med alle trenerne.

Sponsormidler
Dersom man får inn sponsormidler, skal dette leveres videre til hovedstyret i OSI for godkjenning. Dette for å sikre at alles interesser blir ivaretatt.

Dugnader
Vi ligger etter i budsjett når det gjelder dugnadsarbeid og vi må derfor igangsette en før jul. Eira tar ansvar for å finne en passende dugnad samt informere om denne til klubbens medlemmer.

Liste over startpakkedugnad
Kim gir liste til Linn Eva asap over hvem som jobbet når slik at faktura kan bli sendt ut.

Tidlig trening torsdag
Denne har blitt gitt til nybegynnerne. Dersom de likevel ikke ønsker å benytte seg av treningstiden, står D4 først i køen. Dette kommuniseres direkte mellom trenerne på de ulike lagene (Kaia og Trond).

Tirsdagsmøte
Vi er alle enige om at dette er en fin ting å opprettholde. Første møte vil være neste tirsdag den 11. nov -08. Infomail om dette sendes av Eira.

Tilskudd til julebordet
Vi har søkt om støtte til avvikling av årets julebord fra Kulturstyret i SIO, men har fått avslag da vi ikke opppfyller deres kriterer for hvilke grupper som kan søke.

D3 sin avbrutte kamp
Cindy har sendt klage/forespørsel til Forbundet, men vi har ennå ikke fått noe svar.

Leie av hall
Leiekontrakten har blitt etterspurt og Linn Eva har vært i kontakt med daglig leder i OSI for å opplyse om årsaken til at denne ennå ikke har blitt signert og levert. Vi må etter all sannsynlighet endre på noen av tidene, og ønsket å sjekke dette først. Vi ble likevel oppfordret til å levere kontrakten for så å komme med endringer i ettertid. Eira gir beskjed til Cindy om dette. Vi vil pga dette sannsynligvis ikke få redusert pris for dobbeltbooking den 27.sept -08.

Vasking i Blinderhallen
Etter forespørsel fra H1 vil det bli sendt en mail til daglig leder i OSI vedr for dårlig vasking i Blinderhallen. Denne skrives av Kaia.

Representatskapsmøte
Dette holdes den 11. nov kl 18.00 på Art Cafe og Kim og Kaia stiller.

Hyttetur
Kan man ha hyttetur siste helgen i mars 2009? Trond fortsetter jakten på at ledige helger kan klaffe med ledig hytte.

Ekeberg-cup
Trond sjekker om Ekeberg-cup skal avvikles som normalt i mai 2009.

OSI Julebord sentralt
Volleyballgruppen har mulighet til å sende 2 representater til dette julebordet, men det krangles ennå om hvem som får lov til å dra ;-)

Hastesaker
Hastesaker eller saker som vil ha en økonomisk konsekvens for klubben, må sendes til styret per e-post. Styret vil deretter ta avgjørelsen på om det er nødvendig med et ekstraordinært styremøte, eller om man kan løse det på annen måte. Dette vil bli opplyst om på tirsdagsmøte.

Kvarfinaler i Domus
H1 og D1 har kvalifisert seg til kvarfinalen i årets cup. Dette vil ha økonomiske konsekvenser for både spillere og klubb. Styret har blitt enige om følgende: Klubben dekker halleie samt dommerutgifter, spillerne må dekke resten selv. Linn Eva sender mail om dette til H1 og D1 samt sørger for at det blir søkt om redusert halleie og økonomisk støtte fra hovedstyret.

Mail fra OSI fekting
Fekting har spurt om å få låne sal 1 den 21. nov -08 for å avvikle sitt årlige klubbmesterskap. Linn Eva svarer at det er ok samt forhører seg om noen lag kan slå sammen sine treninger.

Slutt!
Linn Eva
Rutinert
Rutinert
 
Innlegg: 21
Registrert: 20 Nov 2004, 01:29

Gå til Referater fra styremøter

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron