Quiz - en hyggelig tråd

Sladder, sludder, snikksnakk, raseriutbrudd, syting, klaging, tøv, generell pludring og krasse kommentarer.

Moderator: Helle

Innlegg Q-Jon » 24 Okt 2005, 17:12

Jeg er litt usikker, men gjør et forsøk.

Mr. Pink
Mr. Blue
Mr. Orange
Mr. White
Mr. Blonde
Mr. Brown

Riktig?

Q-Jon
Q-Jon
Rutinert og god
Rutinert og god

Innlegg MarteV » 24 Okt 2005, 20:01

Det var helt riktig, Jon! :) You're next...
MarteV
Rutinert
Rutinert

Innlegg Q-Jon » 24 Okt 2005, 22:29

Tullerusk: Regner med at du skjelver skikkelig i buksene nå, husk at du fortsatt har 24 timer til å avsløre deg selv!

Neste spørsmål blir kanskje veldig lett:

Who shot Mr. Burns?

Q-Jon
Q-Jon
Rutinert og god
Rutinert og god

Innlegg steinar » 24 Okt 2005, 23:11

LETT! Maggie Simpson.
"When you participate in sporting events, it's not whether you win or lose: it's how drunk you get." - Homer
steinar
Proff
Proff

Innlegg Jonas » 24 Okt 2005, 23:13

Har bare et utensportslig spørsmål! Hvorfor i svarte har Helle så forbanna mange stjerner?? Har hun hacka nå eller? Eller har hun smiska med Trond??
Jonas

Kødder du med Zebraen, så kødder jeg med deg!
Jonas
Proff
Proff

Innlegg steinar » 24 Okt 2005, 23:16

Svaret finner du i gøy med Jonas og Steinar.
"When you participate in sporting events, it's not whether you win or lose: it's how drunk you get." - Homer
steinar
Proff
Proff

Innlegg thomas » 25 Okt 2005, 14:22

Svaret er fordi ho er moderator.

Så da stjeler jeg dette spørsmålet som lyder som følger, og nå blir det mørkt her:

I hvilket norsk band drepte bassisten sin egen bandkollega og gitarist.

Tips: 1993

Bonuspoeng om morderens navn også nevnes :)
men hei, jeg kan ta feil... har gjort det en gang før
thomas
Banens beste
Banens beste

nå

Innlegg steinar » 25 Okt 2005, 14:59

NÅ MÅ DERE LÆRE REGLENE! DET ER DEN SOM HAR RETT SVAR SOM SKAL STILLE NESTE. JONAS, IKKE SNAKK OM ANNET I QUIZEN DA BLIR DET BARE PROBLEMER. DET ER JEG SOM HAR SPØRSMÅLET NÅR JON BEKREFTER AT DET VAR MAGGIE SIMPSON SOM SKJØT CHARLES MONTGOMERY BURNS.

TAKK
Sist endret av steinar den 26 Okt 2005, 09:12, endret 1 gang
steinar
Proff
Proff

Innlegg Jonas » 25 Okt 2005, 16:38

Haha...er vel ikke min skyld at folk er sløve vel...hehe. Jaja..positivt at en til slang seg på da. Men kan ikke du bare fyre løs med neste spørsmål a Steinar? Så kan han satanrockeren vente til han svarer på noe ordentlig. PS! Er vel Varg Vikernes og Bursum, men drit i å si om det er rett eller ikke.......det er Steinar sin tur.
Jonas

Jonas
Proff
Proff

Innlegg Q-Jon » 25 Okt 2005, 17:20

Beklager somling, har ikke vært på nett før nå. Du hadde selvfølgelig helt rett Steinar. Iht reglene er det altså din tur til å gruble ut et intelligent spørsmål.

Kjør på!
Q-Jon
Rutinert og god
Rutinert og god

tvillingquizen

Innlegg solstikk » 25 Okt 2005, 19:25

hm, kanskje man kan be de to tvillingene om å peke den veien huset til vennen vår bor? løgneren vil vel kun snakke usant dersom han får åpne munnen sin...
solstikk

Innlegg Q-Jon » 25 Okt 2005, 23:50

Da er sannhetens time kommet!

Som kjent har det vært mye spekulasjoner rundt Tullerusk sin identitet den siste tiden. Det har også vært en tydelig holdning blant et overveldende flertall av forumets brukere at anonym posting ikke kan godtas. For å sette et eksempel går vi derfor til dette skritt og selv avsløre hvem som skjuler seg bak kallenavnet Tullerusk.

Tullerusk = Therese.

Dersom Therese skulle finne på å nekte for dette skal vi ikke bry oss så mye om det. Stol på meg, jeg har bevis.

God natt!

Q-Jon
Q-Jon
Rutinert og god
Rutinert og god

Re: nå

Innlegg thomas » 26 Okt 2005, 00:22

steinar skrev:NÅ MÅ DERE LÆRE REGLENE! DET ER DEN SOM HAR RETT SVAR SOM SKAL STILLE NESTE. JONAS, IKKE SNAKK OM ANNET I QUIZEN DA BLIR DET BARE PROBLEMER. DET ER JEG SOM HAR SPØRSMÅLET NÅR JON BEKREFTER AT DET VAR MEGGIE SIMPSON SOM SKJØT CHARLES MONTGOMERY BURNS.

TAKK

Er det seriøst noen vits å vente når man VEIT man har rett? Du visste jo helt sikkert at det var Maggie, og da er det jo bare å stille et nytt med en gang, så slipper man all ventinga..

Men takk for den! nå kommer jeg aldri til å skrive noe her igjen!!!!1 :roll: ;)
men hei, jeg kan ta feil... har gjort det en gang før
thomas
Banens beste
Banens beste

Innlegg Jonas » 26 Okt 2005, 04:46

Nå må du ikke være så hårsår Thomas...hehe. Steinar er en veldig utagerende person. Du må ikke bli lei deg.

Steinar! Hva enn du driver med som sikkert er mer fornuftig enn dette. Slutt med det umiddelbart og send av gårde et spørsmål!

Thomas: Hva med en litt mer fleibede abekatt i bildet?
Jonas

Jonas
Proff
Proff

Innlegg Tullerusk » 26 Okt 2005, 07:47

HA! Vet du hva det vil si å ha beviser? Det kan du jo ikke vite, siden du har tatt heeeelt feil! Klart ingen finner ut hvem jeg er! Så, nå gidder jeg ikke dette mer, nå poster jeg med eget navn heretter! Have fun, go mad!
Tullerusk

ForrigeNeste

Gå til Sigarettes & Alcohol

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester