Sutring

Sladder, sludder, snikksnakk, raseriutbrudd, syting, klaging, tøv, generell pludring og krasse kommentarer.

Moderator: Helle

Sutring

Innlegg Meg » 26 Okt 2005, 12:23

Bare å sutre i vei folkens. Det virker som det er det dere er best på.
Meg

Pøh!

Innlegg trond » 26 Okt 2005, 12:47

For tiden er vi jo best på Quiz...

BTW, Lier har trukket Randaberg i NM, og skal ha hjemmekamp. Hvem blir med og heier på Randaberg i Lierhallen? :twisted:
-trond
Only Chuck Norris can devide by zero.
trond
Proff
Proff

Innlegg steinar » 26 Okt 2005, 13:01

Jeg er ikke sikker på om jeg har lyst til å reise til Lier. Det er ikke så gøy. Jeg kan benytte anledingen til å ønske Lier alt uhell og ulykke i deres videre ferd som et elitelag som overhodet ikke vet hva de driver med. Bare flaks forhindret et stakkarslig tap for OSI.

Vil også spørre leggeren på Lier, som gjorde et strålende forsøk på å få meg til å innrømme en touch selv om jeg var omtrent 4 meter unna ballen, om hvorfor han ikke gjorde som han lovte og fikk meg til å innrømme touchen etter kampen? Var du for feig, viste du at du tok feil eller var det bare skuffelsen over å nesten ha tapt for bunnlaget i 1. divisjon som var grunnen til det?
"When you participate in sporting events, it's not whether you win or lose: it's how drunk you get." - Homer
steinar
Proff
Proff

Innlegg Jonas » 26 Okt 2005, 20:30

Skjønte jeg ikke mye. Hvordan kom denne tråden inn på Lier. Vet man at personen som startet tråden er fra Lier. Jaja, uansett...da regner vi det som god fisk! Orker dessverre ikke å slenge dritt om Lier akkurat nå. Jeg synes de er ganske morsomme. Tegneserielag har vel aldri vært mer treffende enn i dette tilfellet. Ufattelig morsomme karikaturer kunne blitt laget av de fleste spillerne deres. Men så lenge Lier faktisk rykket opp synes jeg at dette sier ENDA mer om hvor hobbybasert norsk volleyball er. Men det er jo nettopp dette som er moro: Masse folk som er store i kjeften uten å faktisk kunne stå for en dritt av det....hehe....og deriblant oss. Lenge leve norsk volleyball!
Jonas

Kødder du med Zebraen, så kødder jeg med deg!
Jonas
Proff
Proff

Gå til Sigarettes & Alcohol

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester