OSI H1 - Gløshaugen

Sladder, sludder, snikksnakk, raseriutbrudd, syting, klaging, tøv, generell pludring og krasse kommentarer.

Moderator: Helle

Hva blir resultatet i OSI-Gløshaugen?

Stemmeperioden gikk ut 30 Okt 2004, 13:44

3-0
4
80%
3-1
0
Ingen stemmer
3-2
0
Ingen stemmer
Gløshaugen tør ikke stille
1
20%

Antall stemmer : 5

OSI H1 - Gløshaugen

Innlegg Jonas » 15 Okt 2004, 13:44

Rykter på nettstedet volleyrykter.com skal ha det til at NTNUI Gløshaugen trener på metoder å psyke ut OSI's stjernegalleri før den viktige studentkampen den 30. oktober klokken 1400 i Domus. En anonym Gløshaugen spiller har sagt at selv om laget deres består av mildt sagt middels standard spillere skal denne kampen avgjøres på psykisk krigføring.

Ekspertkommentator Henning D. Kong har uttalt seg skeptisk til denne taktikken ettersom OSI's kapteing Gunnar Weld er velkjent for sin store psykiske kapasitet. Han sier videre at det må vold til for at OSI ikke skal vinne denne kampen 3-0.

OSI H1 satser på knallhard oppkjøring med treningskamp mot sterke Koll på Kringsjå i dag klokken 1800.

Hva tror folket?
Jonas

Kødder du med Zebraen, så kødder jeg med deg!
Jonas
Proff
Proff

slam dunk

Innlegg trond » 15 Okt 2004, 14:40

Dersom Gløshaugen i det hele tatt tør/gidder å komme, er det for å unngå bot og for å få seg litt sighteeing i hovedstaden utenom turistsesongen. Slam dunk til OSI.

Dessuten er jo NTNU egentlig bare en høyskole.
-trond
Only Chuck Norris can devide by zero.
trond
Proff
Proff

Innlegg Oivind » 15 Okt 2004, 15:18

Bønda i fra nord tar seg selvsagt en halvsubsidiert studietur til mer urbane strøk, selv om de vet at ydmykelsen blir total i hallen...
Alt annet enn 3-0 ville vel sjokkert selv den mest innbarka trønderoptimist...

8)
Oivind

OSI-GLØSHAUGEN

Innlegg Gløshaugen » 18 Okt 2004, 12:01

Dennne; "dere er jo egentlig bare en høyskole" såra skikkelig asså. Gleder oss til kamp om to uker gutter, og vi kommer ikke for å dra på sightseeing i Gamlebyen eller Skippergata....
Gløshaugen

Innlegg orakelet » 19 Okt 2004, 09:54

"NTNUI Gløshaugen trener på metoder å psyke ut OSI's stjernegalleri (...) En anonym Gløshaugen spiller har sagt at selv om laget deres består av mildt sagt middels standard spillere skal denne kampen avgjøres på psykisk krigføring."

Nå har det seg slik at de fleste som kjenner til Jonas Buskop vet at han har et temperament som lett kan fremprovoseres. Ville vel da tro at Gløshaugen har en fair sjanse der? :twisted:
orakelet

Innlegg Gløshaugen » 19 Okt 2004, 10:54

Og alle som kjenner Gunnar Weld vet vel at det eneste han har å spille på er snakketøyet. God til å prate de andre ut av stilen er han, det skal han ha. Men da er det vel igrunn bare for oss å holde kjeft, sette propper i ørene, og hamre inn ballene..

Hvem snakka fooresten om bønder? Det er ikke vårt lag som består av avdanka NLHIere.... :D
Gløshaugen

Innlegg Jonas » 19 Okt 2004, 18:19

Hehe!

Da er i grunn målet med å skape litt temperatur fullført. Godt å se!

Når det gjelder temperamentet mitt er nok ikke det så vanskelig å fremprovosere nei. Men lørdag 30. oktober tviler jeg sterkt på at dette kommer frem. Jeg blir jo tross alt ikke sinna av å vinne. :P

Når det gjelder de usle påstandene mot Gunnar: Jeg har sett spillerstallen deres. Og det er vel ikke et eneste navn som spillemessig er i nærheten av han der. Men dette vil jo vise seg.....

Forøvrig synes jeg godt at de anonyme Gløshaugenspillerne kan fremstå med navn.

Lenge leve ordkrigen!!
Jonas

Jonas
Proff
Proff

Innlegg Gløs H1 » 20 Okt 2004, 00:05

Kjære Jonas.

Du har lykkes med å skape temperatur, det skal du ha. Vi gleder oss veldig til å spille mot kultureliten på OSI H1. Angående trener for NTNUI Gløshaugen, hvilken refererer du til? Vi har nemlig ingen.

Jaja. Vi snakkes om 2 små uker. Vi Glær Åss!

Mvh Gløs H1er.

PSPS Jonas; Håper for OSI sin del at du er bedre innendørs enn i sanden.... :D
Gløs H1

Innlegg Gløs H1 » 20 Okt 2004, 00:19

Jeg føler meg teit og dum, som klarte å forveksle "trener på" og "Trener". Legger meg herved langflat, og klar for hugg.

Mvh Gløs H1.
Gløs H1

Innlegg Jonas » 20 Okt 2004, 16:10

Hehe...hugg utføres senere.

Tydelig at vi har spilt mot hverandre ute ja. Du er sikkert dritgod i sandvolleyball, og jeg håper at du er supergod inne også.

Synes fortsatt dere kan nevne hva dere heter, ettersom det blir litt teit å kommentere navngitte personer(selv om det bare er humor) uten å tørre å stå for det.

PS! De som legger seg flate blir tatt i ræva.
Jonas

Jonas
Proff
Proff

Innlegg Gløs H1 » 20 Okt 2004, 16:26

Hva om man legger seg flat på ryggen?
Gløs H1

Innlegg orakelet » 21 Okt 2004, 09:52

Jonas tar deg i ræva uansett......

Dette er ikke humor, men ramme alvor
orakelet

Trondheim

Innlegg NTB » 21 Okt 2004, 13:34

Ubekreftede meldinger sier at Ola By Rise skal være sparket fra Rosenborg og tilbudt jobben som trener for Gløshaugens H1 lag.
By Rise sier selv i en ikke ubekreftet kommentar at "Nå har jeg trent en gjeng med halvgamle slappinger i Rosenborg, og de eneste spennende øyeblikkene har vært når jeg, eggen og skutle har vært alene på brakka etter kamp, og bratseth har tatt bilder. Jeg har lenge hatt et godt øye til flere av volleyballspillerene på H1 Gløshaugen, og nå er sjangsen inne. Bratseth har lovet meg at han stiller som fotograf også på treningene til Gløshaugen, da det blir omtrent like innholdsrikt som sesjonene på brakka med gamlegutta."

:shock:
NTB

Innlegg Gløs i mitt hjerte » 21 Okt 2004, 18:03

I år har vi faktisk vunnet en seriekamp, så dere kan vente dere tøff motstand i Domus!

PS: Jeg har ALDRI tapt for denne Jonas Buskop.
Gløs i mitt hjerte

Innlegg Gjest » 21 Okt 2004, 19:22

Skjønner egentlig ikke hva i helvete dette har med meg å gjøre. En gjeng med anonyme folk som diskuterer med hverandre......

Om du, hvem du nå er, aldri har tapt mot meg? Hvem faen bryr seg om det? Og hvem kan si noe for eller mot det når ingen vet hvem du er? Og så vidt jeg vet har jeg aldri spilt innendørs volleyball mot noen av Gløshaugens spillere, med unntak av Jens som er en skikkelig godgutt. En annen interessant ting er at dere tydeligvis tror jeg er en sentral spiller i OSI sitt lag....dessverre for dere er ikke laget vårt så dårlig at det er nødvendig. Og at dere har slått et nesten nedlagt Sogndal-lag i år lover jo godt for fremtiden.
Gjest

Neste

Gå til Sigarettes & Alcohol

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest