Mosjøen vil til Eliteserie uten å spille 1.div!

Sladder, sludder, snikksnakk, raseriutbrudd, syting, klaging, tøv, generell pludring og krasse kommentarer.

Moderator: Helle

Mosjøen vil til Eliteserie uten å spille 1.div!

Innlegg Jonas » 24 Nov 2005, 19:34

Se på denne saken. Det gamle storlaget Mosjøen truer med å komme tilbake i toppen av norsk volleyball. Har selv spilt bortekamp i Mosjøen og vet at en langhelg der er noe i meste laget for en som er vant til mennesker.

Uansett, Norges Volleyballforbund sier det er kommet henvendelse fra Mosjøen om tilgang til opprykk til eliteserie uten å spille 1. div. Og dette på grunnlag av at de har slått bunnlaget i 1.div, Gløshaugen i en kamp.

Rimelig frekt spør du meg, og prinsippielt meget tvilsomme saker.

Hva synes dere? Her er en artikkel fra lokalblekka i Mosjøen.

Legg også merke til at det påmeldte 2.div laget Åsgard i ranking i Lier trolig har en del å stille med.

http://www.helgeland-arbeiderblad.no/sp ... 837507.ece
Jonas

Kødder du med Zebraen, så kødder jeg med deg!
Jonas
Proff
Proff

På tide noen svarer på denne..

Innlegg NN » 01 Des 2005, 15:59

Noen må jo være uenig med Jonas og siden Steinar later til å være så opptatt av eksamen at han ikke gidder, får jeg ta saken:
Hvis Mosjøen har lyst til å spille elite så versågod!

Mulig at det er tvilsomt prinsippielt, men så lenge eliteserien ikke har vært fylt opp på årevis og ingen av 1.divisjonslagene har lyst til å rykke opp ser jeg ikke problemet.

De som får et problem er vel reisebudsjettene til de andre elitelagene..

Og hvor gode Åsgard er får vi se i turneringa i Lier i helga. Tipper at Oldboys-lag som Åsheim, Koll, Kolbotn og oss (og kanskje Åsgard) fortsatt er bedre enn juniorene på TVN og Nyborg. Hvis helsa holder gjennom 3 kamper lørdag og ikke minst søndag morgen, kan OSI nå langt!
NN
Ung og lovende
Ung og lovende

Innlegg Cindy » 05 Des 2005, 11:34

D2 slo i helga heile 3 1.div lag i rankingturneringa i lier så mi vurdert nå å søka om plass i eliten sian d1 der ut t å trivas i 1.div:)
Cindy
Proff
Proff

Dette er ren løgn.

Innlegg Hoffa » 05 Des 2005, 18:43

Det er ikke riktig at MVBK skal ha sendt et slikt brev og bedt om å slippe 1.divisjon. Hvor har vedkommende dette fra?
Hoffa

Re: Dette er ren løgn.

Innlegg Olav » 05 Des 2005, 18:53

Hoffa skrev:Det er ikke riktig at MVBK skal ha sendt et slikt brev og bedt om å slippe 1.divisjon. Hvor har vedkommende dette fra?

Brev og brev. "Henvendelse" i følge Raymond:
http://www.volleyball.no/t2.asp?p=5555&x=1&a=150872
Olav

Tusen takk. Her har noen snakker usant...

Innlegg Hoffa » 06 Des 2005, 23:43

Takk for svar. Jeg beklager at jeg ikke kjente til dette. Her er det noen som snakker usant...
Hoffa

Til Jonas.

Innlegg Gjest » 12 Des 2005, 16:35

Hva i helvete mener du med at en langhelg i Mosjøen blir i meste laget for folk som er vant til mennesker!!!!?????? Grrrrr! Pass deg ellers blir jeg sinna.

Det at de skal ha søkt om å få hoppe over 1.div har jeg ikke hørt, og i artikkelen i Helgeland Arbeiderblad står det jo tvert imot at eventuelt elitespill må være et langsiktig mål.

Åsgård er forresten ikke et 2.div lag, de spiller ikke serie.

Marte
Gjest

Innlegg steinar » 12 Des 2005, 17:17

Noen må jo være uenig med Jonas og siden Steinar later til å være så opptatt av eksamen at han ikke gidder, får jeg ta saken:
Hvis Mosjøen har lyst til å spille elite så versågod!

Jeg er ikke lenger opptatt med eksamen, men har nå nok av folk som irriterer seg over meg til å holde ut i lang tid fremover. Orker derfor ikke hisse på meg enda fler med å skrive ironiske innlegg folk allikevel ikke ender med å skjønne. Resultatet blir bare at de trekker konklusjonen at Steinar er en komplett idiot som de skal slå ballen hardt på neste gang de ser han. Jonas og jeg har en forståelse når det kommer til drittslenging og vi er dermed ikke uvenner. Vi bare synes det er gøy med usaklige argumenter.

Trodde de fleste som kjenner meg kjente til denne siden ved Steinar, men det er ikke alle som har skjønt det ennå. Jeg legger derfor ned Steinar/Møkkamann. Vil takke alle som har støttet meg, men alle som ikke har støttet meg må leve med at de har fjernet et (som regel) morsomt bidrag i hverdagen.

Mitt liv som Steinar Rebell Magnell er over. Fra nå av skal jeg ikke plage andre, jeg skal være grei og snill og dere kan gjøre hva dere vil.

Og for å si noe om det saken egentlig dreier seg om. Mosjøen kan spille akkurat hvor de vil for min del. Kunne ikke brydd meg mindre.
"When you participate in sporting events, it's not whether you win or lose: it's how drunk you get." - Homer
steinar
Proff
Proff

Innlegg Gjest » 13 Des 2005, 05:18

Ohh...skal du bli sinna Marte?? Jeg skjelver i badeshortsen...ses etter jul!

Jonas
Gjest

Innlegg Tord » 16 Des 2005, 00:33

tror nok dere komme til å se mye til hverandre ja.....
Tord

Innlegg Jonas » 16 Des 2005, 19:40

Satser på at jeg ser mer til deg Tordebass!
Jonas

Kødder du med Zebraen, så kødder jeg med deg!
Jonas
Proff
Proff

Innlegg steinar » 16 Des 2005, 22:18

hva prøver du egentlig å si her? uansett hvordan man leser det blir noen fornærmet eller trakasert her.....
"When you participate in sporting events, it's not whether you win or lose: it's how drunk you get." - Homer
steinar
Proff
Proff

Innlegg Q-Jon » 17 Des 2005, 02:35

Ja, det merker jeg også. Er faktisk skikkelig fornærma og krever en forklaring!
Q-Jon
Rutinert og god
Rutinert og god

Gå til Sigarettes & Alcohol

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 0 gjester